همراه اول
11. شهريور 1394 - 14:59   |   کد مطلب: 25031
پدیده نوظهور کونگ فو ملایر توانست با غلبه بر حریفان خود، به عنوان یکی از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشورمان باشد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: تیم کونگ فوی شهرستان ملایر با ترکیب نه نفره توانسط در این دوره از رقابت ها به همراه تیم شانزده نفره همدان حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد: آقایان محمد صالح بختیاری، محمد زاهدی، امیر، محمد، عرفان و روزبه شیری و علی مرادی توانستند جایگاه های مختلف در این دوره از مسابقات را کسب کردند.
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر در توضیح عناوین کسب شده توسط این ورزشکاران گفت:  محمد، عرفان و روزبه شیری توانستند جایگاه نخست این مسابقات را کسب و صاحب مدال طلا شوند.
رضایی افزود: محمد زاهدی و محمد صالح بختیاری مقام دوم و علی مرادی و امیر شیری نیز مقام سوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند.
وی با اشاره به راه یابی عبد الله غلامی به اردوی تیم ملی کونگ فو کشورمان، گفت: این ورزشکار ملایری به عنوان پدیده ای جدید و موفق در این دوره از مسابقات حضوری قدرتمند را از خود به نمایش گذاشت.
تیم همدان توانست با به کسب  یک طلا و سه برنز بعد از تیم های گیلان، فارس و قم، رده چهارم کشور را از ان خود کند.
سابقات کیو کوشین کای کاراته تزوکا قهرمانی کشور در همه رده های سنی به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران و با حضور ۲۷۵ ورزشکار از استانهای تهران، همدان، البرز، لرستان، خوزستان، کرمان، اصفهان، خراسان شمالی، اذر بایجان شرقی و غربی، مازندران، گیلان، ایلام  و سمنان برگزار شد.
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار