همراه اول
12. شهريور 1394 - 7:30   |   کد مطلب: 25043
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان:
ویژگی های خوب علیاری او را به حریفان جهانی نزدیک می کند
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در خصوص حضور مهدی علیاری در وزن 130 کیلوگرم گفت: علیاری ویژگی هایی دارد که او را به حریفان سنگین وزن جهانی نزدیک می کند.

به گزارش همدان ورزش؛ مهدی شربیانی که سابقه پوشیدن دوبنده تیم ملی در سنگین وزن را دارد، روز چهارشنبه و در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به رقابت های جهانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: علیاری که به تازگی از وزن 98 کیلوگرم به وزن 130 کیلوگرم آمده از فرنگی کارانی است که ما از او کم توقع نیستیم و چرا که او با تجربه است و در رقابت های قهرمانی سال 2013 جهان حضور داشت و در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون عنوان قهرمانی را در وزن 98 کیلوگرم کسب کرد.
وی اظهار داشت: شرایط بدنی، قلبی و عروقی این فرنگی کار کشورمان خوب است و دست و پای بلندش سبب شده که او به حریفان جهانی خود نزدیک شود.
شربیانی در خصوص شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نیز گفت: رقابت های قهرمانی جهانی امسال در آمریکا به واسطه کسب سهمیه المپیک برای تیم های شرکت کننده بسیار حایز اهمیت است و کسب مدال و دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته مانند کسب سهیمه برای ما مهم است.
شربیانی که ریاست هیات کشتی شهرری را نیز برعهده دارد در خصوص کشتی این شهر نیز گفت: ری از قطب های کشتی ایران است و قهرمانان بزرگی مانند حمید سوریان و علیرضا دبیر را تحویل تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی داده است.
وی بیان داشت: متاسفانه نگاه ویژه ای به این شهر نمی شود و هیات کشتی برای استعدادیابی و انجام برنامه های مورد نظر سالن ورزشی ندارد که امیدواریم با حمایت مسوولان به این امر توجه شود.
تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان بامداد جمعه (13 شهریور) عازم رقابت های قهرمانی جهان در آمریکا می شود.
پیکارهای کشتی قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک روزهای 16 تا 21 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار