همراه اول
12. شهريور 1394 - 7:58   |   کد مطلب: 25057
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به فعالیت هشت هزار بیمه شده ورزشی در این شهرستان، گفت: مربی کارت دار و رسمی در این شهرستان فعالیت دارند که در برخی از این موارد نیز این عزیزان در سطوح ملی مشغول فعالیت هستند.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، با اشاره به فعالیت 41 هیئت ورزشی در شهرستان ملایر،اظهارداشت: این هیئت ها در دوبخش آقاان و بانوان فعالیت دارند که توانسته اند بیش هشت هزار بیمه شده ورزشی را در خود جای دهند.
وی با بیان اینکه در سال 93 اداره ورزش ملایر میزبانی از 43 مسابقه ورزشی را تجریبه کرد، تصریح کرد: هیئت های ورزشی این شهرستان موفق شدند در 41 رشته عناوین برتر را ازآن خود نمایند.
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر در توضیح این مهم، افزود: ۲۳ عنوان نخست، ۱۳ جایگاه دوم و 5  عنوان سومی سهم ورزشکاران ملایری از این میزبانی ها بود.
رضایی همچنین عنوان کرد: در سطح شهرستان ملایر 137 داور ورزشی در رشته های گوناگون در حال فعالیت هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به پتانسیل بالای ورزش در ملایر، گفت: ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی در این شهرستان فعالیت دارند که در برخی از این موارد نیز این عزیزان در سطوح ملی مشغول فعالیت هستند.
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر در پایان تاکید کرد: با وجود مربیان توانمند در شهرستان ملایر، امید ان می رود بتوانیم جایگاه ورزش شهرستان را در سطوح ملی و حتی بین المللی افزایش دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار