همراه اول
13. شهريور 1394 - 20:36   |   کد مطلب: 25066
دهمین دوره مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور؛
پایان تراپ آقایان با قهرمانی تهران و مدال طلای میرمحمدی
دومین روز از مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور در رشته تراپ آقایان با قهرمانی تهران و مدال طلای مسلم میرمحمدی به پایان رسید.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور در رشته تراپ آقایان در دو روز و در 5 راند برگزار می‌شود و در هر راند به 25 هدف شلیک می‌کند که 6 نفر برتر از مجموع امتیاز کسب شده براساس حداکثر امتیاز 125 وارد فینال می‌شود.

ورزشکاران در فینال به 15 هدف به صورت تک تیر شلیک می‌کنند و پس از آن چهار نفر برتر به ترتیب وارد مرحله مسابقه مدال برنز ( نفر سوم و چهارم) و مسابقه مدال طلا ( نفر اول و دوم) می‌شوند.

مسابقه مدال طلا و برنز در یک راند 15 هدفی برگزار می‌شود و ورزشکار راه یافته به مرحله نهایی (چهار نفر برتر) جمعا با فینال به 155 هدف شلیک می‌کنند. برهمین اساس در رقابت امروز و در مرحله مقدماتی 6 ورزشکار برتر، علی حافظی با امتیاز118 از تهران، مهدی اکبری با امتیاز 113 از اصفهان، مسلم میر محمدی با امتیاز 111 از کرمان، بابک یگانه با امتیاز 111 از تهران، رضا آقاجانی با امتیاز 110 از گیلان و سید مجتبی میر امینی با امتیاز 105 از مازندران به ترتیب امتیاز راهی فینال مقدماتی شدند که پس از رقابتی سنگین بابک یگانه و مهدی اکبری، نفرات ششم و پنجم حذف شدند و سید مجتبی میرامینی و علی حافظی برای کسب مدال برنز و رضا آقاجانی و مسلم میر محمدی برای رقابت نفسگیر برای مدا طلا به رقابت پرداختند که در نهایت مسلم میرمحمدی از تهران پس از مسابقه فینال حریف خود را پشت سر گذاشت و مدال طلای مسابقات را از آن خود کرد ضمن اینکه رضا آقاجانی و علی حافظی  به ترتیب مدال نقره و برنز را برگردن آویختند.

در ادامه این مسابقات در بخش تیمی نیز تیم تهران با امتیاز 333 در جایگاه اول ، تیم اصفهان با امتیاز 315 در جایگاه دوم و تیم کرمان با امتیاز 305 در جایگاه سوم این رقابتها ایستادند.

دهمین دوره مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور از 12 تا 16 به مدت 4 روز و در رشته تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار