همراه اول
13. شهريور 1394 - 20:41   |   کد مطلب: 25069
مرحله مقدماتی پنجمین دوره رقابت های سافت بال بانوان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی عصر چهارشنبه در گرگان به پایان رسید.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایرنا؛ با پایان یافتن این مرحله چهره چهار تیم برتر و صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
بعداز برگزاری سه روز رقابت های مرحله مقدماتی در دو گروه چهار تیمی،تیم های بوشهر و البرز از گروه الف و تیم های هیات انجمن های ورزشی تهران و خراسان رضوی از گروه ب به دور دوم و مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها که فردا/پنجشنبه/در استادیوم 15 هزار نفری ورزشگاه شهدای کریم آباد گرگان برگزار خواهدشد،در بازی اول تیم های بوشهر و خراسان رضوی به مصاف هم می روند و در بازی دوم تیم های البرز و هیات انجمن های ورزشی تهران با هم دیدار می کنند.
براساس این گزارش امروز و در روز سوم و پایانی مرحله مقدماتی این دوره از رقابت ها، چهار دیدار برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:در نخستین بازی تیم بوشهر با نتیجه 14 بر 3 حریف خود تیم آذرخش تهران را شکست داد و در بازی دوم هیات انجمن های ورزشی تهران با نتیجه 15 بر 3 بر هیوا دیگر تیم تهرانی غلبه یافت.
در دیدار سوم تیم البرز در برابر تیم شهرکرد قرار گرفت که موفق شد با نتیجه 21 بر 6 به برتری دست یابد و در آخرین بازی روز سوم که آخرین بازی مرحله مقدماتی نیز محسوب می شد، تیم خراسان رضوی توانست با نتیجه 16 بر 5 در برابر تیم مجتمع صنایع کود ایرانیان قم به پیروزی برسد.
در پنجمین دوره رقابت های سافت بال بانوان قهرمانی کشور که از روز دوشنبه در گرگان آغاز شده است، هشت تیم حضور دارند و این رقابت ها روز جمعه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال پایان خواهد یافت.
این رقابتها پس از سه سال وقفه برگزار می شود و از نکات جالب توجه آن غیبت تیم میزبان به سبب مشکلات و تنگناهای مالی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار