همراه اول
17. شهريور 1394 - 13:34   |   کد مطلب: 25116
حضور دو بانوی بدمینتون بازملایری در مسابقات قهرمانی کشور
دو بانوی بدمینتون باز ملایری به مسابقات قهرمانی کشوری که از 14 الی 18 شهریورماه در سمنان برگزار میگردد ، اعزام می شوند .

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات انتخابی بدمینتون بانوان استان در رده های سنی نوجوانان و جوانان در تاریخ 94/6/13 به میزبانی سالن ورزشی حجاب شهر همدان برگزار شد .

در این دوره از مسابقات تیمهایی از شهرهای همدان ، ملایر ، نهاوند و اسد آباد حضور داشتند و در رده سنی جوانان مهدیس عوض بیگی و در رده سنی نوجوانان زهرا موسوی مقام های اول را کسب کردند و همچنین افراد انتخاب شده  جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور که از 14 الی 18 شهریور در سمنان برگزار میگردد،اعزام می شوند .

گفتنی است : سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران رده سنی جوانان کشور و همچنین یازدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان در شهرستان سمنان برگزار می شود.

رقابت های بدمینتون قهرمانی دختران رده سنی جوانان در روزهای 14 تا 16 شهریورماه جاری در سالن بدمینتون شهرستان سمنان و همچنین رقابت های بدمینتون قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان در روزهای 16 تا 18 شهریورماه جاری در همین شهرستان برگزار خواهد شد.

در این پیکارها بدمینتون بازان به صورت تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار