همراه اول
18. شهريور 1394 - 9:42   |   کد مطلب: 25122
استاندار همدان با تاکید بر ادامه راه شهدا توسط همه آحاد جامعه به ویژه دانشجویان، گفت:حضور دانشجویان باعث می شود تا بتوانیم استان همدان را از لحاظ گوناگون به کشور معرفی نماییم.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، مهندس محمد ناصر نیکبخت در آیین افتتاحیه هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر پیام نور سراسر کشور در همدان، گفت: مهم ترین مسئله ای که امروز باید همه ما ه آن توجه داشته باشیم پاسداشت خون شهدا و ادامه دادن راه آن هاست.
وی افزود: از آنجایی که در روزهای واقعه هفدهم شهریور ماه قرار داریم باید به این نکته توجه کنیم که آسایش امروز ماه مرهون رشادت های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است.
استاندار همدان در ادامه به اشاره به اینکه همدان تا قبل از فرارسیدن ماه محرم میزبان همایش های ملی زیادی می باشد، عنوان کرد: همه دست اندرکاران برگزاری این همایش ها تمامی تلاش خود را به کار بسته اند تا بتوانند میزبانی شایسته ای را انجام دهند.
مهندس نیکبخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور ریاست محترم جمهور در همدان، گفت: حضور  ریاست محترم جمهور در همدان به همراه هیئت تدبیر و امید برکات زیادی را برای این استان با خود به همراه داشت.
وی عنوان کرد: حضور ورزشکاران سراسر کشور در همدان نوید آینده ای خوب و درخشان  برای همدان را با خود به همراه دارد.
استاندار همدان افزود: این حضور باعث می شود تا بتوانیم استان همدان را از لحاظ گوناگون به کشور معرفی نماییم.
نیکبخت در پایان با تاکید بر ادامه راه شهدا، خاطرنشان کرد: همه دانشجویان در تمامی زمینه ها باید شهدای دانشجو را الگوی خود قرار دهند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار