همراه اول
18. شهريور 1394 - 8:13   |   کد مطلب: 25123
هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر پیام نور سراسر کشور در همدان با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، به رسم میهمان نوازی و ترویج آداب و رسوم ایرانی میهمانان و ورزشکاران این آیین با اسپند مورد استقبال قرار می گرفتند.
*نکته مورد توجه که در کمتر مراسمی در همدان دیده می شود، خوش آمدگویی به لحجه شیرین همدانی بود که نوشته بودند<<قدمتان رو گلارای چشمامان>>.


*تدبیر شایسته ای که از سوی ستاد برگزاری این مراسم انجام شده بود اختصاص جایگاه ویژه خبرنگاران و تهیه کارت های شناسایی ویژه جشنواره بود.
*پوشیدن لباس های فرم یک رنگ برای  افراد ستاد اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور که به رنگ آبی فیروزه ای بود خود صحنه های جالبی را به نمایش گذاشته بود.
*اختصاص باد بزن هایی با طراحی پرچم ایران و بنر المپیاد از کارهای شایسته دیگری بود که در این مراسم انجام آن دور از چشم همگان نماند.


*شور و نشاط تبریزی ها و اراکی ها بیشتر از بقیه ورزشکاران بود، تا جایی که مجریان برنامه را چند بار مجبور به قطع سخن کرد و صدای آنها تمامی سالن را پر کرد.
*پرداختن به موسیقی اصیل ایرانی و پوشیدن لباس های محلی توسط برگزار کننده گان مراسم در هنگام معرفی استان ها جلوه دیگری به این همایش داده بود.


*اما بچه های مشهد هم نتوانستند دلتنگی خود را پنهان کنند و همه باهم سرودی در وصف امام رضا را یک صدا و هم آهنگ در سالن طنین انداز کردند.
*طبق معمول این روزهای جامعه ما، بازار عکس سلفی هم داغ داغ بود و اکثر حاضران به نوعی سلفی های یادگاری می گرفتند.
*روابط عمومی دانشگاه پیام نور همدان که تمامی تلاش خود را به منظور انعکاس هرچه بهتر این مراسم به خرج داده بود از انتشار نشریه داخلی این دانشگاه هم در بین خبرنگاران و عوامل رسانه ای دریغ نکرد.
*نیروهای هلال احمر هم همانند همه برنامه ها حضور گسترده و پرشور را داشتند تا جایی که آن ها هم در کنار سایر میهمانان پرچم های کشور عزیمان را به نشانه شادی به احتزاز در آوردند.


*تیم دومینو بازان همدانی هم خود را از این غافله عقب نگذاشتند و با چهارده هزار قطعه دومینو و طراحی منحصر به فرد آن حال و هوایی دیگر به این مراسم بخشیدند.
*مشعل های تزئینی کوچک هم در چهار گوشه سالن توانسته بود اندکی به گرمای این آیین کمک کند.

*وجود کودکان ورزشکار به منظور انجام حرکات ورزشی توانسته بود توجه ورزشکاران دیگر را جلب نماید.


****اما چند حاشیه نه چندان جالب هم وجود داشت.
*اول اینکه عکاسان خبری همدان از نبود نور مناسب و یا خاموش و روشن کردن نورهای سالن بسیار گلایه مند بودند تا جایی که در بیشتر زمان اجرای برنامه بیکار بودند.


*دوم صوت نامناسب سالن بود که متاسفانه باعث شده بود تا میهمانان بهره کافی را از صحبت های سخنرانان نبرند.
*کثرت سخنرانی ها نیز باعث کم حوصلگی ورزشکران شد، تا جایی که برخی از آنها اقدام به ترک سالن نمودند.
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار