همراه اول
18. شهريور 1394 - 13:23   |   کد مطلب: 25135
حضور مردم همدان در ورزشگاه شهدای قدس دل گرمی بازیکنان فوتبال پاس را به همراه دارد/ کسب سه امتیاز ارزشمند با حضور مردم در ورزشگاه شهدای قد
مدیر رسانه ای تیم پاس همدان گفت: مردم ورزش دوست همدان با حضور در ورزشگاه شهدای قدس این شهر تیم پاس را در کسب سه امتیاز بازی مقابل نفت مسجد سلیمان یار کنند.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور فردا پاس همدان میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

این مسابقه فردا راس ساعت 17 در ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز خواهد شد.

پاس همدان در شرایطی به دیدار نفتی ها می رود که دو دفاع خود را در اختیار ندارد چرا که  وحید جلالی نیا به دلیل محرومیت و روح الله سلطانی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند.

مدیر رسانه ای تیم پاس همدان با اعلام این خبر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما، اظهارداشت: مهابادی قطعا برای به دست آوردن سه امتیاز این بازی تغیراتی را در ترکیب تیم خود اعمال خواهد کرد.

میثم ناصر نژاد تصریخ کرد: تیم پاس همدان به منظور خروج از بحران به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد.

وی افزود: در صورتی که پاس بتواند این سه امتیاز را کسب کند در بهترین خالت به رده یازدهم یا دوازدهم جدول لیگ صعود خواهد کرد.

مدیر رسانه ای تیم پاس همدان با بیان اینکه اگر شاگردان مهابادی نتوانند سه امتیاز را کسب کنند، گفت: در چنین حالتی تیم پاس همدان به انتهای جدول سقوط کرده و جایگاهی بهتر از بیستم را کسب نخواهد کرد.

ناصر نژاد در پایان عنوان کرد: داور این بازی برای نخستین بار است که برای تیم پاس صوت می زند که این مهم خود از نکات قابل توجه بازی فردا می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار