همراه اول
19. شهريور 1394 - 13:44   |   کد مطلب: 25139
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان عنوان کرد:
انتقال بیش از پیش فرهنگ کهن شهر همدان، با برگزاری رویدادهای ورزشی
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به فواید بسیار رویدادهای ورزشی برای استان همدان، گفت: انتقال بیش از پیش فرهنگ کهن شهر همدان، با برگزاری رویدادهای ورزشی بیشتر از قبل محقق می شود.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، محمد ابراهیم الهی تبار در ابتدای این مراسم اظهارداشت: برگزاری مسابقات شطرنج اوپن ابن سینا می تواند یکی از بزرگترین افتخارات ورزشی استان باشد.
وی با تقدیر از همه دست اندرکارن برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی، کفت: رضایت مندی حاضرین در این رقابت ها نشان از برگزاری خوب مسابقات توسط هیئت برگزار کننده دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان  با اشاره به پیشینه تاریخ کهن همدان، تصریح کرد: یکی از بزرگترین فواید این رویداد ورزشی برای کهن شهر همدان، انتقال فرهنگ مثبت مردمان و آداب و رسوم خاص آنان به تمامی نقاط ایران و خارج از کشور است.
الهی تبار اضافه کرد: همین رویدادها و وقایع ورزشی نیز می تواند نقش بسیار مهمی را در انتقال فرهنگ جوامع ایفا کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: گسترش ورزش شطرنج در بین سطوح مختلف جامعه باعث خلاقیت های بیشتر در بین مردم می شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تاکید کرد: ورزشکاران استان همدان باید با بهره گیری از تجارب مابقی ربای خود بتوانند سطح ورزش شطرنج استان را افزایش دهند.
الهی تبار با بیان اینکه این ورزش در دست رس همگان قرار دارد، اظهارکرد: مسئولین این رشته ورزشی باید گسترش بیش از پیش این ورزش را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار