همراه اول
21. شهريور 1394 - 12:24   |   کد مطلب: 25156
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در همدان:
دریافت حق بیمه یکسان در ورزش، اجحاف در حق ورزشکاران است
دریافت حق بیمه یکسان در ورزش، اجحاف در حق ورزشکاران است
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه ورزشکاران حرفه ای همانند یک ورزشکار معمولی هزینه بیمه پرداخت می کنند، گفت: به برخی از این ورزشکاران در برخی از موارد تا پانرده میلیون تومان نیز هزینه درمان داده شده است که این خود یکی از مشکلات بیمه شدن است.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، روسای هیئت های پزشکی ورزشی سراسر کشور در همایشی به همین نام در محل هتل باباطاهر همدان به میزبانی اداره کل تربیت بدنی این استان شرکت کردند.

هدف از برگزاری این همایش که برای دومین بار در چهار ماه گذشته برگزار گردید  بیان راه کارها و بررسی موارد پزشکی ورزشی کشور بود تا بتوان این مهم را بیش از پیش در سطح ورزش کشور نهادینه کرد.

یکی از مهم ترین مباحثی که در حضور محمد تقی خانی، رئیس فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت، تلاش برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات فدراسیون و برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این همایش با اشاره به اینکه ورزشکاران حرفه ای همانند یک ورزشکار معمولی هزینه بیمه پرداخت می کنند، اظهارکرد: به برخی از این ورزشکاران در برخی از موارد تا پانرده میلیون تومان نیز هزینه درمان داده شده است که این خود یکی از مشکلات بیمه شدن است.

محمد تقی خانی با تاکید بر اینکه ورزشکارانی که در سال درآمدهای میلیاردی دارند نباید همانند یک ورزش کار حق بیمه پرداخت کنند، گفت: باید به سمتی پیش برویم که برای این مهم نیز چاره ای بیاندیشیم.

وی اضافه کرد: اگر برای این موضوع چاره ای اندیشیده نشود قطعا در حق ورزشکاران مبتدی و سطح پایین کشور که تاکنون از هیچ تعرفه ی بیمه ای استفاده نکرده اند اجحاف صورت میگیرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعداد کم بیمه شدگان ورزشی در کشور نسبت به وسعت جمعیتی آتها، عنوان داشت: باید به سمتی پیش برویم که همه ورزشکاران در کشور از بیمه ورزشی استفاده کنند.

خانی در پایان  ابراز کرد: با تشکیل کمیسیون ها در شش ماهه دوم سال 94 قطعا این دو امر مهم را به صورت بسیار جدی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار