همراه اول
21. شهريور 1394 - 12:47   |   کد مطلب: 25157
موفقیت فدارسیون ها در هر استان با استفاده از مدیرانی کارآمد
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت خوب هیئت پزشکی ورزشی استان، گفت: فدراسیونی می تواند پیشرفت کند که مدیرانی شایسته را در سطح استان ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ سید عبدی افتخاری در همایش روسای هیئت های پزشکی ورزشی کشور در همدان، گفت: حضور دکتر گودرزی در وزارت ورزش و جوانان یکی از برکاتی بود که این وزارت خانه توانست آن را به خوبی درک کند.

وی با اشاره به اشرافیت کامل دکتر گودرزی به مسائل ورزشی در کشور، تصریح کرد: دکتر گودرزی در بدو ورود توانست با این دید مثبت، ورزش کشور را وارد مرحله جدیدی از عرصه های گوناگون نماید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان، ابراز داشت: یکی از مهم ترین کارهای انجام شده توسط وزیر محترم نگاه ویژه به فدراسیون پزشکی ورزشی در کشور است.

افتخاری اضافه کرد: دکتر گودرزی نگاه بسیار جامعه و کاملی را به این فدراسیون دارند و همیشه از برنامه های آن به خوبی دفاع کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز رضایت مندی از برگزاری این همایش در همدان، عنوان کرد: برگزاری چنین همایش هایی در استان همدان می تواند سطح ورزش استان را در تمامی زمینه ارتقا بخشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین با تقدیر از محمدتقی خانی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور گفت: اقدامات موثر جنانب آقای خانی توانسته است این فدراسیون را به سمت پیشرفت بیش از پیش حرکت دهد.

افتخاری در پایان با تشاره به فعالیت خوب هیئت پزشکی ورزشی استان،  خاطرنشان کرد:  فدراسیونی می تواند پیشرفت کند که مدیرانی شایسته را در سطح استان ها داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار