همراه اول
21. شهريور 1394 - 14:15   |   کد مطلب: 25158
مسئول توسعه همگانی هیات بدمینتون استان تاکید کرد:
ارتقا جایگاه بدمینتون همدان با برگزاری مسابقات استعداد یابی
ارتقا جایگاه بدمینتون همدان با برگزاری مسابقات استعداد یابی
مسئول توسعه همگانی هیات بدمینتون استان با تاکید استعدادیابی در مسابقات بدمینتون استان، گفت: مسابقات توسعه همگانی بدمینتون استان فرصت مناسبی برای بروز استعداد بدمینتون‌بازان همدانی است.

ابراهیم دهبانی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، با اشاره به درخشش بدمینتون بازان همدانی در مسابقات سال گذشته کشور، اظهارداشت: با توجه به پیشرفت های خوب دختران و پسران همدانی در این رشته، امید آن می رود امسال نیز بتوانند به خوبی سال گذشته در این دوره از رقابت ها حاضر شوند.

وی همچنین با اشاره به همگانی بودن این رشته ورزشی، گفت: هنگامی که سخن از همگانی بودن ورزش به میان می آید معنی آن حضور همه اقشار جامعه باهر سن و سال است و هیچ محدودیتی را شامل نمی شود.

مسئول توسعه همگانی هیات بدمینتون استان گفت: از همین رو مسابقات بدمینتون استان در دو بخش آقایان و بانوان را امسال در همدان برگزار کردیم.

دهبانی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید استعداد یابی در این مسابقات، عنوان کرد: مسابقات توسعه همگانی بدمینتون استان فرصت مناسبی برای بروز استعداد بدمینتون‌بازان همدانی است.

وی افزود: بدمینتون بازان همدانی توانسته اند در مسابقات کشوری به خوبی خود را مطرح نموده و جایگاه های قابل قبولی را کسب نمایند.

مسئول توسعه همگانی هیات بدمینتون استان همچنین با اشاره به حضور امیر جباری را در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه، گفت: مبین دهبانی هم با درخشش خود در این مسابقات توانست به اردوی استعدادیابی فدراسیون دعوت شود.

دهبانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون در روز گذشته در همدان، تصریح کرد:  برگزاری خوب این مسابقات باعث شد تا فدراسیون بدمینتون از هیئت استان همدان تقدیر نماید.

وی عنوان کرد: در این دوره از رقابت ها32 بدمینتون باز به همراه خانواده هایشان شرکت کردند.

وی در پایان نتایج به دست آمده را اینگونه عنوان کرد: در بخش انفرادی نونهالان دختر پریا شریفی به عنوان قهرمانی دست یافت و ستایش اسکندری دوم شد و ملیکا جامعه بزرگ و دیانا ژاله مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند و در قسمت نونهالان پسر محمد صالح به زارع اول شد و شایان صباغی در دوم قرار گرفت و الیاس رضایی و ماهان آقا محمدی مشترکا سوم شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار