همراه اول
22. شهريور 1394 - 0:05   |   کد مطلب: 25161
رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان همدان خبرداد:
حضور قدرتمند دوچرخه سواران همدانی در مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات نوجوانان دوچرخه سوار در همدان، گفت: دوچرخه سواران همدانی در مسابقات قهرمانی کشور با قدرت حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، 15 نفر از شرکت نوجوانان دوچرخه سوار همدانی، از شهرستان های همدان، اسدآباد و تویسرکان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور و کمپ استعداد یابی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات در دوماده سرعت و استقامت در محوطه دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان همدان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گتگویی کوتاه با خبرنگار همدان ورزش، ضمن تایید مطالب فوق، اظهارداشت: امیدواریم تیم نوجوانان همدان بتواند در مسابقات کشوری که از 28 لغایت 30 شهریور ماه در بوکان برگزار می شود درخشش خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وحید شانیان تصریح کرد: با توجه به حضور خوب این ورزشکاران در رقابت های انتخابی قطعا همدان می تواند جایگاه های بالایی را کسب نماید.

وی افزود: با حمایت های خوب مسئولین ورزش استان از رشته دوچرخه سواری، آینده ای بسیار خوب در انتظار این ورزش همگانی در استان خواهد بود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان همدان در پایان اسامی نفرات برتر این رقابت ها را آقایان حمید رضا کرمی، سینا کریمیان و امیر حسین کرمی همگی از همدان و آقای آریاقربانی نیز از اسدآباد معرفی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار