همراه اول
22. شهريور 1394 - 16:26   |   کد مطلب: 25170
مدیر موسسه حیات سبز سرزمین خبرداد:
کهن شهر همدان، میزبان معصومه ابتکار
مدیر موسسه حیات سبز سرزمین از حضور سرکار خانم معصومه ابتکار، بانوی قهرمان زمین ایران در همدان خبرداد.

محمد سوزنچی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهار داشت: پنجشنبه هفته جاری سرکار خانم معصومه ابتکار میهمان کهن شهر تاریخی همدان خواهد بود.

وی اضافه کرد: حضور معاون محیط زیست رئیس جمهور در جمع دوست داران محیط زیست همدان باعث تشویق بیشتر این عزیزان به فرهنگ سازی در زمینه محیط زیست می شود.

مدیر موسسه حیات سبز سرزمین تصریح کرد: با حضور بانوی قهرمان زمین در استان قطعا تصمیمات بهتری را می توان برای پیش برد اهداف این موسسه در زمینه حفظ محیط زیست فراهم کرد.

سوزنچی با اشاره به اینکه همدان دارای طبیعت بکر در جای جای سرزمین خود است، ادامه داد: باید بکوشیم تا بیش از پیش در زمینه گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست گام برداریم.

وی ابراز کرد: جامعه امروز بشری بسیار از محیط زیست فاصله گرفته است و هنگامی هم که افراد می خواهند از آن بهره گیری کنند با آن نامهربانی می کنند.

مدیر موسسه حیات سبز سرزمین در بخش دیگری از سخنانش از برنامه های مختلف این موسسه در سال جاری به منظور گسترش این فرهنگ خبرداد و افزود: تمامی اعضای موسسه دست در دست یکدیگر داده اند تا با همتی جهادی محیط زیست همدان را بهتر از قبل حفظ نمایند.

سوزنچی با بیان اینکه باید در کنار گسترش فرهنگ استفاده از محیط زیست آن را نیز به خوبی به مردم بشناسانیم، تاکید کرد: از دیگر برنامه های موسسه حیات سبز سرزمین معرفی جاذبه های زیست محیطی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می رود تا باهمکاری خوب مردم و مسئولین بتوانیم با محیط زیست اطراف خود مهربان تر باشیم.

گفتنی است موسسه حیات سبز سرزمین یکی از فعال ترین سمن‌های زیست محیطی و گردشگری استان همدان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار