همراه اول
23. شهريور 1394 - 20:47   |   کد مطلب: 25177
نایب قهرمان مسابقات دانش آموزان جهان در لهستان تاکید کرد:
ابر قدرت شدن ورزش ایران در دنیا، با حمایت های بیشتر مسئولین
ورزشکار اصفهانی و خوش آتیه ایرانی، با تاکید بر حمایت بیشر مسئولان از ورزش، گفت: باید در ورزش به سمتی پیش برویم که تمامی دنیا از ایران به عنوان یک ابر قدرت ورزشی در تمامی رشته ها یاد کنند.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، محمد امین برزی دونده کهکشانی شهرستان کاشان در سال 1373 در شهر گلاب های ناب دنیا متولد شد.

وی دارای قهرمانی هایی در سطوح مختلف ملی و بین المللی است که مهمترین آنها مقام اول ۱۱۰ متر بامانع در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، مقام دوم مسابقات دانش آموزان جهان در لهستان، سومی آسیا در مسابقات قهرمانی چین تایپه و راه یابی وی به مسابقات جهانی است.

این نوجوان خوش آتیه کاشانی  هم اکنون رکوردار نونهالان و نوجوانان کشور به مدت پنج سال در رشته دو و میدانی نیز می باشد.

وی هم اکنون نیز عضو تیم ملی واترپلو جوانان ایران نیز می باشد.

نایب قهرمان جهانی مسابقات نوجوانان لهستان در گفتگو  با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: کسب عناوین قهرمانی در مسابقات گوناگون را  مدیون حمایت های خانواده خود هستم.

محمد امین برزی افزود: حمایت های خانواده از یک ورزشکار به ویژه در سنین نوجوانی می تواند راه را برای وی هموار تر سازد و او را بیش از پیش به سمت قله های موفقیت هدایت نماید.

وی گفت: از همان دوران کودکی که ورزش را آغاز کردم در ذهن خود حضور و کسب عناوین قهرمانی در سطوح مختلف ملی و بین المللی را برای خود هدف گذاری نمودم.

این جوان خوش آتیه اصفهانی عنوان کرد: باید در ورزش به سمتی پیش برویم که تمامی دنیا از ایران به عنوان یک ابر قدرت ورزشی در تمامی رشته ها یاد کنند.

برزی با بیان اینکه ورزش در ایران هم اکنون از جایگاه مطلوبی برخوردار است، اضافه کرد: همه مسئولین ورزشی کشور باید این امر مهم را به صورتی در بین مردم نهادینه کنند که ورزش برای همگان به یک امر روزانه تبدیل گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک امید وارم بتوانم همانند سنوات گذشته افتخارات دیگری را برای ورزش کشورم کسب نمایم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار