همراه اول
24. شهريور 1394 - 11:15   |   کد مطلب: 25180
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان تاکید کرد:
همدلی و هم زبانی، تنها راه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی
همدلی و هم زبانی، تنها راه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به تهدید های روزانه دولت مردان آمریکایی علیه ملت ایران، گفت: : تاکیدات ایشان درباره اقتصاد مقاومتی بیان گر این است که اگر نمی خواهیم این موارد تکرار شود، باید دولت، مجلس در کنار مردم ایران اسلامی باهم دلی و هم زبانی سیاست های ابلاغی رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی را عملی نمایند.

علی رضا شمسی پور در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) در۲ سال گذشته در تمام سخنرانی های خود در جمع مسئولین عالی رتبه کشور به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کرده اند ؛ چراکه تنها راه نجات کشور از وابستگی ها و تحریم هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه این ملت اعمال کردند محقق شدن اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به تهدید های روزانه دولت مردان آمریکایی علیه ملت ایران، اضافه کرد: : تاکیدات ایشان درباره اقتصاد مقاومتی بیان گر این است که اگر نمی خواهیم این موارد تکرار شود، باید دولت، مجلس  در کنار مردم ایران اسلامی باهم دلی و هم زبانی سیاست های ابلاغی رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی را عملی نمایند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان در ادامه با اشاره به موضوع برجام؛ عنوان کرد: این توافق چه تصویب شود و چه تصویب نشود، موظف هستیم سیاست های اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی نماییم.

شمسی پور همچنین با اشاره با تاکیدات حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) مبنی بر تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در کشور،  ابراز کرد: تحقق این مهم بدون تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی به هیچ عنوان قابل اجرا نمی باشد و حتما دولت باید آن را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل  ستاد اقتصاد مقاومتی می تواند حتی در زمان پس از توافق و برطرف شدن تحریم ها کشور را به توانمندی های بومی بسیار نزدیک نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار