همراه اول
24. شهريور 1394 - 12:28   |   کد مطلب: 25181
برای حضور پرقدرت در لیگ دسته 2 فوتبال ایران تیم الوند همدان دست به قرارداد شد
تیم فوتبال وحدت الوند همدان بعد از 20 روز سپری کردن تمرینات با انتخاب بازیکنان مورد نظر خود با آنها وارد مذاکره و عقد قرارداد شد.

به گزارش همدان ورزش؛  در حالی که کمتر از 15 روز تا شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور باقی‌ مانده تیم وحدت الوند نماینده استان در این رقابت‌ها خود را برای حضوری پرقدرت آماده می‌کند.

هر چند الوندی‌ها در این چند ماه اخیر حواشی بسیار زیادی را از سر گذرانده‌اند اما با آرام شدن اوضاع با خیال آسوده‌ و با قول مساعد مسئولان ورزش استان مبنی بر کمک و حمایت از این تیم بومی؛ خانواده قره‌باغی مالک باشگاه الوند مشغول بستن تیمی برای حفظ آبروی ورزش استان هستند.

با نظر کادر فنی تیم وحدت الوند یعنی منوچهر بیگم‌جانی به عنوان سرمربی و مصطفی کاشی به عنوان دستیار وی تعدادی از بازیکنان مورد نظر انتخاب شدند و صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه با حضور وحید قره‌باغی مدیرعامل و فرشید گل‌محمدی قائم مقام به صورت رسمی قرارداد آنها به ثبت رسید.

در مرحله نخست مذاکرات و عقد قراردادها مدیران باشگاه الوند در ابتدا با حفظ بازیکنان فصل پیش خود، راه درستی را در پیش گرفتند.

چهار بازیکن تیم الوند که در فصل قبل با این تیم همکاری داشتند نخستین نفراتی بودند که به صورت رسمی و با کمترین بحثی قرارداد خود را امضا کردند.

حجت‌الله للری و علیرضا کریمی در پست دروازه‌بان و رضا کاشفی و علی چراغی دو بازیکن جوان و خوش‌آتیه همدانی دیگر یاران وحدت الوند هستند که قرارداد خود را امضا و به ثبت رساندند.

به گفته مسئولان باشگاه الوند همدان مابقی 24 بازیکنی که تاکنون مورد تأیید کادر فنی قرار گرفته‌اند تا عصر فردا مراحل مذاکره نهایی و عقد قرارداد آنها انجام خواهد شد.

نکته‌ای که مدیران الوند امسال بر روی آن تأکید زیادی دارند استفاده از حداقل 70 درصد توان بومی است که تاکنون این موضوع محقق شده است.

از بین 24 بازیکن انتخاب شده تنها پنج بازیکن غیر بومی دیده می‌شود که این می‌تواند رکورد خوبی در سطح حرفه‌ای فوتبال استان به حساب بیاید.

گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر همدان نخستین حامی مالی الوندی‌ها لقب گرفته که با درج « مجموعه آبی ـ ورزشی هتل باباطاهر» بر روی پیراهن این تیم شهرام شیروانی مدیرعامل این گروه بخشی از هزینه پذیرایی و اسکان داوران و ناظران اعزامی از فدراسیون را در طول مسابقات وحدت الوند تقبل کرده است.

لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم در چهار گروه از پنجم مهرماه آغاز می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

در مرحله دوم این رقابت‌ها 12 تیم صعود کرده در دو گروه 6 تیمی با هم مسابقه خواهند داد که در نهایت تیم‌های اول هر گروه مستقیماً صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی‌آف می‌روند.

از هر گروه نیز چهار تیم به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

تیم وحدت الوند همدان با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولاد نوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و تربیت ایلام هم‌گروه شده است.

در چارچوب نخستین هفته این رقابت‌ها وحدت الوند باید سفری به شهر باران داشته باشد و مقابل تیم سپیدرود رشت به میدان برود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار