همراه اول
7. مهر 1394 - 8:17   |   کد مطلب: 25196
شکست رهاورد بازی امروز پاس/حقارت فوتبال همدان هدیه مدیرعامل پاس
تیم فوتبال پاس همدان در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان میهمان تیم ماشین سازی تبریز بود که در ادامه روند ناکامی های خود با نتیجه سه بر یک در تبریز شکست خورد.

به گزارش همدان ورزش؛ لیگ دسته اول فوتبال امروز در حالی وارد هشتمین هفته خود شد که تیم فوتبال پاس همدان با کوله باری از ناکامی قدم به تبریز گذاشته بود تا در برابر تیم فوتبال ماشین سازی قدم علم کند اما حاصل این بازی نیز شکستی دیگر را برای فوتبال همدان رقم زد.

این دیدار ساعت ۱۶ در تبریز در حالی آغاز شد که تیم میزبان خیلی زود و در دقیقه ۱۳ با گل اکبر آفاق دروازه تیم فووبتال پاس همدان باز شد اما تنها دو دقیقه بعد سعید خردمند مهاجم پاسی ها موفق شد گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند تا امید به نیمکت پاس بازگردد اما گل دقیقه ۳۸ حسین دوستدار باعث شد تا پاسی ها در پایان نیمه نخست بازی با شکست به رختکن بروند.

نیمه سرمربی ها نیز با تفکرات ضعیف داوود مهابادی چیزی برای فوتبال همدان نداشت تا در دقیقه ۷۷ حسین دوستدار گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند و این گل آب سردی بر پیکره فوتبال همدان بود تا طوفانی از ناامیدی از تبریز روانه همدان شود.

با کسب سومین شکست تیم فوتبال پاس همدان در لیگ دسته اول برابر تیم ماشین سازی تبریز پاسی ها یک پله دیگر در جدول سقوط کردند تا در بین ۲۰ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال جایگاه این تیم چیزی جز جایگاه بیستم نباشد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار