همراه اول
7. مهر 1394 - 8:20   |   کد مطلب: 25197
تعویق یک هفته‌ای مسابقات لیگ دسته دوم/الوند به دنبال حضور پرقدرت در لیگ
سرپرست تیم فوتبال وحدت الوند همدان از تعویق یک هفته‌ای مسابقات لیگ دسته دوم خبر داد.

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران قرار بود فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران روز چهارشنبه هشتم مهر ماه آغاز شود.

 وی افزود: تیم‌ها با ثبت قرارداد بازیکنان خود در سازمان لیگ خود را برای برگزاری این رقابت‌ها آماده می‌کردند که عصر روز دوشنبه خبر از تعویق یک هفته‌ای این مسابقات اعلام شد.

سرپرست تیم فوتبال وحدت الوند همدان با بیان اینکه هماهنگی رزرو هتل در شهر رشت و اتوبوس برای ایاب و ذهاب بازیکنان انجام شده بود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در هفته اول قرار بود به مهمانی تیم سپیدرود در رشت برویم، با این تغییر تلفنی همه اقدامات منتفی شده است.

وی ادامه داد: هر چند تعویق یک هفته‌ای مسابقات برای تیم‌هایی که مثل ما دیرتر آغاز به تمرینات کرده‌اند بسیار خوب خواهد بود اما با توجه به ادامه مسابقات در فصول پاییز و زمستان شرایط سختی به تیم‌ها تحمیل می‌شود.

گل‌محمدی با بیان اینکه در فرصت به دست آمده با نظر کادر فنی احتمالاً یک یا دو بازی تدارکاتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات تدارکاتی به طور حتم در آمادگی تیم تأثیر مثبتی داشته و با روحیه بهتری وارد کوران مسابقات خواهیم شد.

وی یادآور شد: تا پایان هفته فهرست نهایی تیم وحدت الوند برای فصل جاری لیگ دسته دوم اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال وحدت الوند همدان گفت: با قول مساعد مسئولان استانی به خصوص مدیرکل ورزش و جوانان مبنی بر کمک 200 میلیونی به تیم، امیدواریم شرایط واریز قسط اول 50 میلیونی این مساعدت زودتر محقق شود تا در روند مسابقات شاهد کمترین مشکلی در نماینده دسته دومی استان باشیم.

وی افزود: از سوی سازمان لیگ یک تغییر در تیم‌های حاضر در گروه چهار صورت گرفته به طوری که امتیاز تیم تربیت ایلام به شهرداری بوشهر واگذار شده است.

لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم در چهار گروه آغاز می‌شود و بعد از 18 هفته از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار