همراه اول
7. مهر 1394 - 9:27   |   کد مطلب: 25202
هفته پنجم لیگ برتر هندبال عصر امروز در همدان:
پاس همدان میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود
پاس همدان میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود
هفته پنجم لیگ برتر هندبال عصر امروز (سه‌شنبه) با برگزاری ۶ دیدار در حالی برگزار می‌شود که پاس همدان میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.

به گزارش همدان ورزش؛ هفته پنجم لیگ برتر هندبال عصر فردا در حالی به پایان می‌رسد که به دلیل آغاز اردوی تیم ملی، دور رفت لیگ برتر به پایان می‌رسد.

از گروه اول هیئت هندبال تهران میزبان صنعت مسی خواهد بود که تا این هفته لیگ بدون شکست و با 8 امتیاز در صدر گروه قرار دارد. از طرفی تیم تهران با حضور در لیگ برتر از هفته دوم امتیازات هفته نخست را از دست داده و برای صدرنشین در گروه خود باید مس را مغلوب کند.

در دیگر دیدار این گروه فولاد مبارکه سپاهان میزبان پاس همدان است. فولاد تا اینجای کار با تنها یک پیروزی 2 امتیاز در کارنامه دارد و پاس نیز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. نفت و گاز گچساران و هلدینگ خلیج فارس بهبهان نیز در دیگر دیدار این گروه برابر هم به میدان می‌روند.

در گروه «ب» این رقابت‌ها نیز در یزد سنگ آهن بافق برای کسب دو امتیاز این دیدار و کمتر کردن اختلاف امتیاز خود تا صدرنشینی به مصاف منیزیم فردوس می‌رود. منیزیم فردوس با 8 امتیاز و 4 پیروزی در صدر جدول گروه نخست قرار دارد.

در دیگر دیدار نیز هپکوی اراک و شهرداری تبریز به مصاف هم می‌روند. این دو تیم از 4 بازی گذشته خود 5 امتیاز به دست آوردند.

در آخرین دیدار نیز شهرداری کاشان و نیروی زمینی ارتش دو تیم ته جدولی گروه دوم با هم دیدار می‌کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار