همراه اول
27. مهر 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 25378
دبیر هیات فوتبال همدان: خادمان بدون چشم داشت پاس هستیم
دبیر هیات فوتبال همدان گفت: خادمان بدون چشم داشت پاس هستیم و همه روزه دغدغه این تیم را داریم تا بتواند به جایگاه اصلی بازگردد.

به گزارش همدان ورزش؛ مهدی بوجاریان عصر یکشنبه در نشست اعضای هیات فوتبال و باشگاه پاس همدان اظهار کرد: در حد توان و خالصانه در این سال ها در خدمت پاس بوده ایم و هرگز نگذاشته ایم در بازی های خانگی مشکلی برای پاس بوجود آید.

وی اضافه کرد: پاس برند فوتبال همدان است که انتظار می رود سیر موفقیت خود را باردیگر آغاز کند. اعضای هیات فوتبال سال ها برای این تیم تلاش کرده اند تا این تیم بتواند در کشور سربلند باشد. ما همیشه مدافع تیم پاس در جای جای ایران زمین هستیم و امیدوارم با تلاش اعضای باشگاه بتواند سیر صعودی در فصل جاری داشته باشد.

بوجاریان با تاکید بر تعامل باشگاه پاس با هیات فوتبال همدان گفت: ما خالصانه در خدمت پاس بوده و هستیم. از هتل اقامت داوران و ناظر و نماینده فدراسیون گرفته تا آماده سازی امکانات مورد نیاز کنار زمین با نظم و برنامه ریزی مناسب اقدامات لازم را انجام می دهیم و این همه دوندگی به این دلیل است که مسیر موفقیت پاس در خارج از مستطیل سبز مهیا باشد منتهی این انتظار را هم داریم که بازیکنان و مربیان برای کسب نتایج مطلوب تلاش کنند.

دبیر هیات فوتبال همدان خواستار سازماندهی امور آکادمی باشگاه پاس به لحاظ حمایت های لازم شد و افزود: باید آکادمی باشگاه پاس مورد حمایت قرار بگیرد چرا که آینده سازان این تیم از تیم های پایه پرورش می یابند.

وی تامین نیازهای دست اندرکاران و عوامل دخیل در مسابقات پاس را خواستار شد و افزود: انتظار می رود مدیریت باشگاه ابزارها و اقلام لازم عوامل کنار زمین را تامین کند.

وی در پایان آرزوی موفقیت تیم پاس در بازی فردا مقابل آلومینیوم هرمزگان را از خداوند متعال خواستار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار