همراه اول
27. مهر 1394 - 8:50   |   کد مطلب: 25379
رییس هیات فوتبال: موفقیت پاس افتخار ورزش همدان است
رییس هیات فوتبال همدان گفت: موفقیت تیم پاس افتخاری ارزشمند برای ورزش همدان است و انتظار داریم همه در موفق نمودن این تیم پاس کمک کنند.

به گزارش همدان ورزش؛ سیدمحمد عیوقیان در نشست با اعضای باشگاه پاس همدان اظهار کرد: به هر حال پاس در وضعیت خوبی قرار ندارد منتهی فرصت لازم برای سیر صعودی پاس وجود دارد که باید با هم اندیشی صاحبنظران و تلاش دست اندرکاران تیم این هدف تحقق یابد.

وی در ادامه مسوولیت کانون هواداران باشگاه پاس را مهم ارزیابی کرد و افزود: انتظار داریم کانون هواداران نقش رهبری مناسب را بر روی سکوها داشته باشد چرا که به نوعی یار دوازدهم تیم محسوب می شوند و نیاز است تا همکاری لازم را با سایر مسوولان ورزشگاه داشته باشند.

عیوقیان با اشاره به اینکه کمیته انضباطی هیات فوتبال در حد توان همکاری مطلوب با باشگاه پاس داشته است، گفت: تمامی ارکان هیات فوتبال سعی دارند براساس ضوابط به پاس کمک کنند.

وی حضور پاس در همدان را موجب توسعه زیرساخت های فوتبال در این استان دانست و گفت: ساخت استادیوم 10 هزار نفری شهید حاجی بابایی، تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح، نصب چمن مصنوعی در ورزشگاه ملت و تجهیز مناسب ورزشگاه شهدای قدس همدان از برکات حضور پاس در همدان است.

وی با اشاره به اینکه در بازیکن سازی پاس آنطور که باید عملکرد مناسبی نداشت، خاطرنشان کرد: فوتبال همدان روزگاری بین شهرستان ها رقابت نزدیک و دیدنی داشت و انتظار می رود آکادمی باشگاه پاس که هدف آن بازیکن سازی است مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی راه اندازی مدرسه فوتبال دائمی در ملایر و نهاوند را خواستار شد و افزود: با فعال نمودن مدارس فوتبال دائمی توسط تیم پاس می توان به پشتوانه سازی این تیم کمک کرد. پاس نیاز به آکادمی به معنای واقعی دارد که می تواند همه ساله بازیکنان نخبه را در سطح حرفه ای فوتبال معرفی کند. این کارها شدنی است و نیاز به حمایت و برنامه ریزی مطلوب دارد.

 

عیوقیان یادآور شد: وظیفه هیات فوتبال همدان حمایت همه جانبه از پاس و سایر نماینده های فوتبال استان در لیگ های کشوری است. پاس ویترین ورزش استان است و در حد توان از این تیم حمایت می کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار