همراه اول
27. مهر 1394 - 10:04   |   کد مطلب: 25388
عباس سرخاب سرمربی جدید آلومینیوم هرمزگان
در بازی امروز شرایط پاس بهتر آلومینیوم هرمزگان است
در بازی امروز شرایط پاس بهتر آلومینیوم هرمزگان است
سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: نمی گذارم آنهایی که در قالب دوست مرا تخریب کردند بار دیگر در هدفشان موفق شوند.

به گزارش همدان ورزش؛ به شکل خیلی ساده جلسه ای با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم برگزار شد و از من خواسته شددر وضعیت فعلی به کمک این تیم بیایم و من هم به واسطه دین به مردم هرمزگان و علاقه ام به این تیم با کمال میل پذیرفتم.
وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات مالی این باشگاه و عدم پرداختی با کادرفنی و بازیکنان طی سه ما گذشته، اظهار کرد: این موضوع فراتر از تلاش یک استان است زیرا انتقال کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزال از دولت به بخش خصوصی کاری طولانی است و باید این موضوع به شکل جدی تر پیش رود تا بتوان مطالبات را پرداخت کرد.
سرخاب ادامه داد: در صحبت هایی که با مدیرعامل باشگاه داشته ام این قول از سوی مدیریت کارخانه آقای منصوری که از افراد ورزشی و دلسوز است، داده شده تا در اسرع وقت این مطالبات پرداخت شود و امیدوارم در سایه تلاش و همت کادرفنی و بازیکنان این مشکل هم برطرف شود.
سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه اکنون از تمامی پیشکسوتان و اصحاب رسانه می خواهم با کمک ها و راهکارهایشان به مدد این تیم بیایند، خاطرنشان کرد: باید تمامی دلسوزان ورزش استان برای حمایت از این تیم از هر کمکی که دستشان برمی آید ، دریغ نکنند تا بتوانیم شاهد آلومینیومی باشیم که یاد روزهای خوش را داشته باشد.
وی با بیان اینکه به طور قطع اعضای کادرفنی این تیم تقویت می شود، تصریح کرد: باید شرایط را بسنجیم و پس از آن در خصوص کادرفنی صحبت کرد.
سرخاب در خصوص دیدار تیمش برابر پاس همدان بدون سرمربی در هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور، اضافه کرد: تیم پاس از شرایط مطلوبی برخوردار است و شرایط آن ها نسبت به تیم آلومینیوم بهتر است اما تمامی تلاش خود را برای موفقیت آلومینیوم به کار می بندیم تا بتوانیم از این بازی با امتیاز به بندرعباس بازگردیم.
وی ادامه داد: اگر امروز سرخاب اعتباری برای فوتبال هرمزگان بوده و توانسته در تیم ملی و استقلال به موفقیت برسد به واسطه حمایت های هواداران و پیشکسوتان بوده و امیدوارم بتوانم در این مدت تجارب خود را در زمینه موفقیت آلومینیوم استفاده کرده و به کار ببندم.
سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان در خصوص تفاوت سرخاب امروز با سرخابی که طی دو دوره هدایت آلومینیوم را برعهده داشت، گفت: به طور حتم از تجربه بیشتری برخوردار شده ام و دیگر نمی گذارم آنهایی که در قالب دوست مرا تخریب کردند بار دیگر در هدفشان موفق شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار