همراه اول
27. مهر 1394 - 10:33   |   کد مطلب: 25390
فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان همدان
نیروی انتظامی توجه ویژه ای به امر ورزش دارد
نیروی انتظامی توجه ویژه ای به امر ورزش دارد
سردار مهدیان نسب در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با اشاره به توجه نیروی انتظامی به ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای پلیس اظهار داشت: موضوع ورزش از جمله موضوعاتی است که نیروی انتظامی به آن توجه ویژه دارد.

به گزارش همدا ورزش؛ فرمانده نیروی انتظامی استان با حضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و تبریک انتصاب رسول منعم به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان در خصوص تعامل و همکاری بیشتر این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سردار مهدیان نسب در این دیدار با اشاره به توجه نیروی انتظامی به ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای پلیس اظهار داشت: موضوع ورزش از جمله موضوعاتی است که نیروی انتظامی به آن توجه ویژه دارد.

وی افزود: موضوع ورزش همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و نقش مهمی را در نشاط و شادابی جامعه ایفا می کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ورزش را برای هر انسانی ضروری و مهم دانست و ادامه داد: همان طور که انسان به نیازهایی نظیر غذا نیاز دارد به ورزش نیز برای شادابی و سلامت جسمی نیازمند است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای ترویج فرهنگ ورزش به خصوص ورزش همگانی در کنار اداره‌کل ورزش و جوانان و همسو با آن در خدمت‌‌رسانی به مردم پیش‌گام است و هر جا که لازم باشد در خدمت مردم و تامین امنیت نهادها در اجرای ماموریت‌های محوله آنها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی ضمن تاکید بر این تعامل گفت: ما و نیروی انتظامی باید با توان بیشتری همایش ها و برنامه های مختلف همگانی را برگزار کنیم تا بتوانیم تعامل بیشتری با مردم و جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

وی در ادامه گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان همواره با نیروی انتظامی در برنامه های مختلف تعامل دو سویه داشته است و معتقدیم موفقیت های ورزشی در سایه امنیت بدست می اید و یکی از اهداف نیروی انتظامی حفظ امنیت و ارامش و ایجاد نشاط اجتماعی است .

منعم در این جلسه اظهار داشت: با عنایت به اینکه ما در قبال جامعه مسئول هستیم، بنابراین سلامت جامعه را به عنوان هدف و ارزش قرار داده‌ایم و سلامت جامعه به دست نمی‌آید مگر با عزم ملی مسئولان و نهادینه کردن ورزش و ترویج فرهنگ ورزش در بدنه جامعه که ان‌شاءالله با همت مسئولان و مردم و برنامه‌ریزی کارشناسی شده جامعه را به سمت هدف نهایی که همان جامعه سالم است، سوق می‎دهیم و دراین راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنیم.

وی خاطر نشان کرد همواره سعی نمودیم که با تمام دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته و همکاری‌های لازم صورت گیردو از حمایت و مشارکت دستگاه ها استقبال میکنیم و امیدواریم که بتوانیم با استفاده از تعاملاتی که وجود دارد، شرایط مناسب‌تری برای ورزش استان به وجود آید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار