همراه اول
30. مهر 1394 - 13:36   |   کد مطلب: 25418
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان می‌گوید در صورت برتری تیمش مقابل آینده‌سازان می‌توان امیدوار بود این تیم در کورس قهرمانی باقی بماند.

به گزارش همدان ورزش، مریم جهان‌نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی تیمش در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل آینده‌سازان گفت: این بازی در واقع برای ما 6 امتیازی است. با توجه به اینکه ما یک بازی کمتر نسبت به نماینده اصفهان داریم در صورت برتری می‌توانیم در کورس قهرمانی برای نیم‌فصل باقی بمانیم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد 6 امتیاز از حریف عقب می‌مانیم که اختلاف زیادی است.

وی افزود: آینده‌سازان تیم خوبی است و در این چند سال اخیر نیز بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. آنها بازیکنان باتجربه‌تری نسبت به ما دارند و در واقع وزنه به سمت آنها از این نظر سنگین‌تر است. خیلی از بازیکنان ما شاید یک سال در لیگ تجربه بازی داشته باشند. امیدوارم قضاوت داوری هم خوب باشد و به روند بازی کمک کنند.

سرمربی شهرداری سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا نقاط ضعف حریف را آنالیز کرده‌اید یا خیر، عنوان کرد: متاسفانه به دست آوردن فیلم بانوان سخت است، اما با توجه به بازی تدارکاتی این تیم با زیر 16 سال که خودم بازی را از نزدیک دیدم شناخت نسبی دارم. 70 درصد ترکیب سیرجان در این بازی تدارکاتی بازیکنان اصلی بودند.

جهان‌نجاتی در پایان گفت: 2 جلسه تمرینی‌مان روی نقاط ضعف حریف بود. می‌دانیم که آینده‌سازان روی ضربات ایستگاهی و کرنر به خوبی کار می‌کند و در بازی با تیم ملی زیر 16 سال نیز از همین طریق به گل رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار