همراه اول
3. آبان 1394 - 7:48   |   کد مطلب: 25439
کشتی نیاز به همدلی و حمایت وزارت ورزش دارد؛
فره‌وشی: باید ضعف‌های آزادکاران در حالت دفاعی رفع شود
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: باید مشکلات کشتی‌گیران در حالت دفاعی مرتفع شود و تجربه جوان‌ها هم با شرکت در تورنمنت‌های بزرگ بیشتر شود

به گزارش همدان ورزش، محسن فره‌وشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی اظهار داشت: خبر بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی این قدر بازتاب بالایی داشت که خودش نشان دهنده یک اقدام مثبت است.

وی ادامه داد: مردم کشتی را به خوبی می‌فهمند و خوشحالم که خادم به خاطر مردم مقدمات بازگشت بنا را فراهم کرد و نشان داد به فکر اعتلای کشتی است. تیم کشتی فرنگی با محمد بنا می‌تواند افتخارات گذشته را تکرار کند.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به اختلافات گذشته فدراسیون و محمد بنا خاطرنشان کرد:  امروز که دو طرف به خاطر کشتی و مردم مواضع خود را تعدیل کرده‌اند، همه اطرافیان و جامعه کشتی باید کمک کنند تا کشتی فرنگی ایران باز هم در المپیک بدرخشد.

فره‌وشی در مورد شرایط تیم ملی کشتی آزاد گفت: من شرایط این تیم را نسبتا خوب می‌دانم. قطعا ضعف‌هایی هست اما می‌توان در فرصت 10 ماه باقی‌مانده تیم جوان امروز را با رفع برخی معایب آماده المپیک کرد تا در المپیک تیم یکدستی داشته باشیم. باید مشکلات کشتی‌گیران در حالت دفاعی مرتفع شود و تجربه جوان‌ها هم با شرکت در تورنمنت‌های بزرگ بیشتر شود تا بتوانیم نتیجه‌ای درخشان در مسابقات جهانی کسب کنیم.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: قطعا هیچ کس بی‌عیب نیست اما خادم با تمام توان برای کشتی تلاش می‌کند و به نظرم همدلی ما جامعه کشتی تنها راهی است که می‌تواند از حاشیه‌ها کاسته و راه افتخارآفرینی در المپیک را در کنار حمایت‌های ویژه وزارت ورزش و کمیته المپیک هموار کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار