همراه اول
4. آبان 1394 - 12:53   |   کد مطلب: 25454
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:
تصویب خواهر خواندگی شهر ورونای ایتالیا با همدان در صحن شورا
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان کامران گردان از تصویب خواهر خواندگی شهر ورونا (ایتالیا) با همدان در صحن شورا خبر داد.

کامران گردان در حاشیه برگزاری صحن شورا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در صحن شورا در خصوص خواهر خواندگی دو شهر ورونا (ایتالیا) و همدان مطرح و مصوب شد با عقد پیمان بین این دو شهر با تاکید به رعایت تمامی جوانب قانونی و مقررات مربوطه انجام شود.
گردان همچنین از مصوبه نامگذاری خیابان انقلاب همزمان با کلنگ زنی پروژه جدیدالاحداث میدان سپاه به نام سرلشگر شهید همدانی خبر داد و اضافه کرد: نامگذاری مکانی در شهر به نام سرلشگر همدانی در صحن شورا مطرح و موافقت شد خیابان انقلاب حد فاصل میدان عاشورا تا میدان سپاه همزمان با کلنگ زنی پل میدان سپاه بنام سرلشکر شهید سردار حاج حسن همدانی نامگذاری شود.
وی با اشاره به گزارش عملکرد پنج ماهه بودجه سال جاری شهرداری اظهار کرد: در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر با حضور شهردار، مدیران مناطق و معاونین ستادی با توجه به عملکرد پنج ماهه، مقرر شد پروژه های اجرا نشده مصوب سال جاری مورد بررسی مجدد قرار گرفته و ضمن اولویت بندی آنها پروژه هایی که اولویت خاص ندارند از فهرست پروژه های عمرانی در قالب ارائه اصلاح بودجه حذف شود.
وی در این خصوص اضافه کرد: شهردار مکلف شد در تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی (درشهرداری ستاد) بمنظور بررسی امور مربوطه در شهرداری و سازما نهای وابسته برابر قانون و مقررات اقدامات لازم را به عمل آورد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان همچنین با اشاره به زمانبر بودن فرآیند توافقنامه بین شهرداری وارباب رجوع اظهار کرد: مصوب شد شهرداری نسبت به اصلاح فرایند فعلی به منظور کاهش مدت زمان فرایند توافقنامه ها ، اقدامات لازم را انجام دهد .
کامران گردان در خصوص حمایت از پایان نامه و طرح های پژوهشی توسط مرکز مطاعات و پژوهش های شورا افزود: مقرر شد در مرحله نخست 40 درصد از کل مبلغ قرارداد پس از ارائه گزارش پیش از دفاع از پایان نامه با تایید دستیار نظارتی و کمیته تخصصی، تلفیقی شورای پژوهشی مرکز ،در مرحله دوم 40 درصد پس از دفاع از رساله دکتری و انجام تمامی تعهدات مندرج در قرارداد و مربوط به تایید دستیار نظارتی و کمیته تخصصی و در مرحله سوم 20 درصد از کل مبلغ قرارداد منوط به چاپ مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشدرساله دکتری موضوع قرارداد در نشریات معتبر داخلی (علمی- پژوهشی، ISC یا خارجی (ISI) ) توسط شهرداری پرداخت شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار