همراه اول
5. آبان 1394 - 12:13   |   کد مطلب: 25463
حضور روحانیت و طلاب در عرصه ورزش برکات بسیاری خواهد داشت
رسول منعم تاکید کرد: حضور روحانیت و طلاب در عرصه ورزش برکات بسیاری خواهد داشت و سبب الگوسازی اخلاقی در جامعه ورزشی می‌شود.

به گزارش همدان ورزش؛ حجت السلام طوبایی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان به همراه حجت السلام حسنی رئیس بسیج طلاب استان با رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان همدان دیدارو گفتگو کردند.

در این دیدار که زارعی معاون اداری و مالی مرکز خدمات استان نیز حضور داشت در خصوص تفاهم‌نامه توسعه ورزش بین حوزه های علمیه استان و اداره کل ورزش و جوانان بحث و تبادل نظر گردید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این دیدار افزود : اداره کل ورزش و جوانان و حوزه علمیه در جهت داشتن یک جامعه سالم دارای یک هدف مشترک هستند و برای تحقق این هدف نیاز به تعامل و همکاری بیشتر وجود دارد.

وی از تعامل مدیریت حوزه علمیه با ورزشکاران و طلاب این حوزه قدردانی نمود و گفت : با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص ورزش همگانی طلاب حوزه علاوه بر دروس فقهی فعالیت ورزش همگانی و قهرمانی در رشته های مختلف انجام می دهند و در واقع معقوله ورزش از حوزه جدا نیست.

رسول منعم تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت که هرگونه هزینه برای ورزش ضروری است اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد تا برای توسعه ورزش همگانی در حوزه علمیه با این نهاد دینی و فرهنگی همکاری نماید.

وی تاکید کرد: حضور روحانیت و طلاب در عرصه ورزش برکات بسیاری خواهد داشت و سبب الگوسازی اخلاقی در جامعه ورزشی می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر این که فعالیت های ورزشی در حوزه های علمیه مستلزم امکانات ورزشی است، گفت: در حوزه های علمیه باید امکانات و برنامه های ورزشی گسترش یابد تا طلاب با انگیزه و شادابی و سلامتی بیشتری به فعالیت های ورزشی بپردازند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار