همراه اول
6. آبان 1394 - 11:38   |   کد مطلب: 25473
عزم جدی اداره کل ورزش و جوانان همدان  برای توسعه و فعال نمودن دهکده ورزشی المپیک
رسول منعم عزم اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای توسعه و فعال نمودن این دهکده ورزشی را جدی و محکم خواند و تاکید کرد: تبدیل دهکده المپیک به یک مجموعه ورزشی با قابلیت های بالا از جمله اهداف مهم این اداره کل است.

به گزارش همدان ورزش؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه جمعی از معاونین و مسئولین این اداره کل، عصر دیروز از دهکده المپیک همدان بازدید کرد.
رسول منعم در حاشیه این بازدید اظهار داشت: تبدیل دهکده المپیک به یک مجموعه ورزشی با قابلیت های بالا از جمله اهداف مهم این اداره کل است.
وی با اشاره به امکانات و شرایط طبیعی این مجموعه اظهار کرد:دهکده المپیک یک نعمت برای ورزش استان است و در آینده به مرکز اصلی ورزش همدان تبدیل خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین پروژه های در دست احداث در این مجموعه را از جمله طرح های فاخر ورزش کشور ذکر کرد و تاکید نمود:با بهره برداری از این پروژه ها استان همدان قابلیت خود برای میزبانی رقابتهای مهم بین المللی در رشته های دوچرخه سواری و دوومیدانی و سایر رشته ها را دوچندان خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد:نباید اینگونه تصور کرد که دهکده المپیک همدان تنها در همین 2 پروژه در حال ساخت محدود می شود بلکه این مجموعه با گستردگی و قابلیت هایی که دارد،می تواند مانند مجموعه ورزشی انقلاب تهران در برگیرنده بسیاری از رشته های ورزشی و پایلوت توسعه آنها در غرب کشور باشد.
وی عزم اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای توسعه و فعال نمودن این دهکده ورزشی را جدی و محکم خواند و تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت و همراهی بخش خصوصی و مردم علاقه مند در راستای توسعه کمی وکیفی ورزش در سال جدید گامهای اساسی در استان برداشته شود.
گفتنی است در حال حاضر این مجموعه دارای مجموعه سرپوشیده دوومیدانی و پیست دوچرخه سواری می باشد که مجموعه ودوومیدانی تاکنون 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای احداث آن 780 میلیون تومان هزینه صرف شده است و احداث پیست دوچرخه سواری نیز طرح های مطالعاتی خود را سپری می کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار