همراه اول
6. آبان 1394 - 13:01   |   کد مطلب: 25475
آکادمي کيا با مديريت مهدي مهدوي کيا فوتباليست سرشناس تيمهاي ملي ايران، هامبورگ و پرسپوليس و با مديريت فني علي دوستي مهر باسابقه ترين مربي رده پايه کشور با هدف استعداديابي، آموزش صحيح و ترانسفر آنها به تيم هاي بزرگ اروپايي در سايه اخلاق مداري شکل گرفته است.

به گزارش همدان ورزش؛اين آکادمي در سال 1393 تاسيس و تنها کمتر از سه ماه بعد در يک تورنمنت معتبر بين المللي پايه در رده زير 11 سال کشور اتريش شرکت نمود که توانست با شکست تيم هاي بزرگي نظير بايرن مونيخ، اشتوتگارت و بايرلورکوزن ار آلمان به مقام نايب قهرماني اين تورنمنت دست يابد.

يادگار رستمي از روستاي ساوجي در نقطه صفر مرزي کردستان نيز پديده تيم کيا در اين مسابقات بود که ضمن دريافت کاپ بهترين بازيکن، اولين استعداد معرفي شده به فوتبال کشور از طريق اين آکادمي محسوب مي شود.

تورنمنت نروژ کاپ در شمال اروپا که به عنوان بزرگترين تورنمنت در رده پايه دنيا شناخته ميشود مقصد بعدي کيا بود. آکادمي با دو تيم در رده هاي زير 11 و 13 در اين مسابقات شرکت کرد که دومين عنوان نايب قهرماني حاصل حضور اين تيم در تورنمنت بين المللي دوم خود بود.

بهترين بازيکن اين جام نيز باز هم از آکادمي کيا به نام ميثم رضايي بود که پديده دومي است که از اين تيم به فوتبال کشور معرفي شد.

آکادمي کيا بر اساس برنامه ريزي هاي خود قصد دارد در هر فصل از سال در يک تورنمنت بين المللي شرکت کرده تا بازيکنان آن تجربه بين المللي زيادي تا زمان رسيدن به رده نوجوانان را پيدا کرده و به بازيکنان بين المللي تبديل شوند.

محل تمرينات اين تيم در ورزشگاه شهيد باباخاني در اتوبان بعثت و منطقه اتابک در جنوب شهر تهران قرار دارد.

هم اکنون آکادمي کيا با دو تيم در رده هاي اميد و نونهالان در ليگ آسياويژن تهران نيز شرکت ميکند که بازيکنان اين تيمها نسبت به رده هاي سني خود در سن کمتري قرار دارند و هدف از شرکت در اين مسابقات فقط حفظ آمادگي بدني بازيکنان خود و جدال آنها با بازيکنان با سن بزرگتر از خود براي رشد بهتر مي باشد.منبع http://www.fckia.com/

دیدگاه شما

آخرین اخبار