همراه اول
10. آبان 1394 - 11:37   |   کد مطلب: 25498
هدف هاکی همدان امسال کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است
پوریا حصاری گفت: تیم همدان در دیدارهای این فصل لیگ برتر با تمام قوا به مصاف حریفان خود می رود و هدف این تیم تنها کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش همدان ورزش؛ رقابتهای لیگ برتر هاکی مردان کشور از سیزدهم تا شانزدهم آبان ماه در قالب دو گروه به میزبانی استانهای همدان و آذربایجان غربی برگزار می شود.

رقابتهای گروه الف با حضور هفت تیم از همدان، سمنان، گلستان، لرستان، قزوین و گچساران به میزبانی همدان سالن ابن سینای برگزار می شود.

مربی تیم هاکی همدان، درباره شرایط تیم هاکی همدان قبل در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: دیدار فوق العاده سخت و سرنوشت سازی برابر تیم های گروه پیش رو داریم ولی تمامی بازیکنان عزم خود را جزم کرده اند تا با پیروزی در این دیدارها راهی مسابقه پایانی شویم.

وی افزود: همه تیمهای گروه ما حریفان جدی هستند اما با توجه به امتیاز میزبانی و شرایط خوب تیم می خواهیم به عنوان تیم صدرنشین به نیمه نهایی صعود کنیم.

حصاری افزود: گچساران، لرستان و سمنان همواره در سالیان اخیر از تیم های قدرتمند لیگ برتر بوده اند ولی ما باید تمام تلاش خودمان را به کار بگیریم تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال سعی داریم از چند بازیکن جوان و مستعد نیز در ترکیب تیم استفاده کنیم و هدف ما علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، آینده نگری در تیم است.

مربی تیم هاکی همدان با اشاره به تمرینات تاکتیکی و بدنسازی قبل از فصل خاطرنشان‌ کرد: تیم همدان از هفته ها قبل تمرین سخت آماده سازی خود را آغاز کرده و اکنون با آمادگی بسیار مطلوب گام به مسابقات خواهیم گذاشت.

وی افزود: بازیکنان ما برای حضور هر چه بهتر در رقابت‌های لیگ برتر آماده هستند و تمام تلاشمان کسب نتایج درخشان و در خور نام هاکی همدان است.

حصاری خاطر نشان کرد: تیم کنونی ما بر خلاف سال های گذشته بیشتر متشکل از بازیکنان جوان و بومی است و در کنار آن با چند بازیکن با تجربه نیز قرارداد بسته ایم تا با ترکیب تجربه و نیروی جوانی راهی رقابت‌های لیگ برتر ‌شویم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون آرامش در تیم ما برقرار است و سعی می‌کنیم با کسب نتایج درخشان حضور موثر و مفیدی در لیگ برتر داشته باشیم و بتوانیم جایگاه از دست رفته هاکی همدان را بازگردانیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار