همراه اول
10. آبان 1394 - 13:55   |   کد مطلب: 25504
این سری از مسابقات با اهداف ایجاد زمینه دوستی، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و ایجاد رقابت سالم و پرورش كار گروهی، روحیه مشاركت جویی و مسئولیت پذیری جوانان در رشته های حمل مصدوم، اسكان اضطراری، زبان انگلیسی، امداد و كمك های اولیه برگزار شد | در این برنامه جمعی از مقامات استانی و شهرستانی و برخی اعضا هیات مدیره استان حضور داشتند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر اظهار  داشت: این سری از مسابقات با اهداف ایجاد زمینه دوستی، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و ایجاد رقابت سالم و پرورش كار گروهی، روحیه مشاركت جویی و مسئولیت پذیری جوانان در رشته های حمل مصدوم، اسكان اضطراری، زبان انگلیسی، امداد و كمك های اولیه برگزار شد.

پاک بین ادامه داد: این مسابقات به مدت دو روز از تاریخ 9 الی 10 آبان ماه سالجاری ویژه گروه سنی 29-18سال به (تفكیك خواهر و برادر) در محل اردوگاه فجر همدان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تعداد 270 نفر اعضا كانونهای  جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی، سرپرستان شهرستانها، داوران وكادر اجرایی مشاركت نمودند.

پاك بین در ادامه گفت: در مراسم اختتامیه این سری از مسابقات كارخانه ای مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در خصوص پدیده تغییرات آب و هوایی (النینو) و لزوم آموزش های امداد و كمكهای اولیه و گسترش آن در اقشار مختلف جامعه تاكید نمود.

در این برنامه جمعی از مقامات استانی و شهرستانی و برخی اعضا هیات مدیره استان حضور داشتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار