همراه اول
12. آبان 1394 - 9:46   |   کد مطلب: 25516
امسال با بازیکنان بومی مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم
امیر چهاردولی گفت: امسال شرایط تیم خوب است و با بازیکنان جوان و بومی که در اختیار داریم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

به گزارش همدان ورزش؛ رقابتهای لیگ برتر هاکی مردان کشور از فردا تا شانزدهم آبان ماه در قالب دو گروه به میزبانی استانهای همدان و آذربایجان غربی برگزار می شود.

رقابتهای گروه الف با حضور هفت تیم از همدان، سمنان، گلستان، لرستان، قزوین و گچساران به میزبانی همدان سالن ابن سینای برگزار می شود.

سرمربی تیم هاکی همدان در رابطه با شرایط تیم هاکی همدان گفت:خداروشکر شرایط تیم خوب است بچه ها سه ماه تمرینات فشرده ای داشته اند.

وی ادامه داد: نفت گچساران ، سمنان و لرستان سه تیم برتر لیگ محسوب می شوندوآنها امسال تیم قوی و خوبی بسته اند و تقابل با این تیم ها می تواند جذاب و سخت باشد اما ما کاملاٌ آماده این مسابقات هستیم و با برنامه ریزی دقیقی که داریم می توانیم به دور بعد این رقابت ها راه یابیم.

امیر چهاردولی ادامه داد: امسال با بازیکنان جوان و بومی که در اختیار داریم یکی از مدعی های قهرمانی هستیم و موفق شدیم بازیکنان خوبی چون عارف محمدی و احسان گردان را جدب تیم کنیم.

وی در خاتمه گفت: جا دارد از حمایت های آقای منعم مدیرکل ورزش و جوانان، مهندس جعفری رئیس هیات استان و دکتر گردان سرپرست تیم تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت های مسوولین و تلاش بچه ها قهرمان لیگ را پس از سال ها بدست آوریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار