همراه اول
13. آبان 1394 - 10:48   |   کد مطلب: 25532
حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تجلی استکبار ستیزی ملت ایران است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۳ آبان نماد و تجلی استکبارستیزی ملت قهرمان و همیشه استوار ایران اسلامی است و امروز ملت شریف ایران اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند همواره تابع فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش همدان ورزش؛  جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان صبح امروز با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر یوم الله 13 آبان اعلام کردند با وحدت و همدلی حول رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مدّ ظلّه العالی) هرگونه توطئه و دسیسه های دشمنان خارجی و داخلی را به بهترین شکل خنثی خواهند کرد.

رسول مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان صبح امروزدر حاشیه راهپیمایی13 آبان اظهار کرد: اظهار کرد: روز ۱۳ آبان نمادی از استکبار ستیزی است که در سراسر ایران به منصه ظهور گذاشته می شود.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه گفت: این حضور نمایانگر این است که مردم ایران گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند و با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اثبات کردند که همچنان پیرو رهبر معظم انقلاب در خصوص تعبیرات ایشان در مورد آمریکا هستند.

رسول منعم گفت: عملا ثابت شده است که آمریکا هیچ انگیزه ای برای رشد کشورهای دیگر نداشته و اگر تفاهمی هم به وجود می آید تا زمانی است که برایش منفعت داشته باشد.

وی افزود: مردم با حضور همیشگی خود در صحنه و پشتیبانی مسئولان در اجرای مسائل کشوری به اتخاذ تصمیم های بهتر کمک می کنند و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، به جهانیان نشان داد که مردم ایران اسلامی همچنان در راه دفاع از ارزش های والای اسلام و انقلاب مصمم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: هم‌زمان با سراسر کشور ملت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی ورزشکاران و جوانان سراسر استان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان حضور دارند و ندای مبارزه با ظلم، استبداد و استعمار را فریاد می زنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اتکای به خداوند متعال با این حضور مردم سلحشور و قهرمان ملت ایران اسلامی و به مدد همه آزادیخواهان جهان، شاهد ریشه‌کنی ظلم و فساد در جهان باشیم.

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار