همراه اول
14. آبان 1394 - 9:49   |   کد مطلب: 25543
مدیرکل ورزش و جوانان استان:
خواسته مردم همدان تعالی تیم پاس است
خواسته مردم همدان تعالی تیم پاس است
رسول منعم گفت: خواسته مردم همدان تعالی تیم پاس است و با همدلی و اتحاد همه دست اندرکاران و دلسوزان تیم می توانیم به این خواسته مردم برسیم.

به گزارش همدان ورزش؛ مدیرکل ورزش و جوانان پس از پیروزی پاس برابر فولاد یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه از پیروزی پاس برابر فولاد یزد خوشحال هستیم چرا که این پبروزی می تواند انگیزه مضاعفی در بازیکنان برای پیروزی های بعدی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: خواسته مردم همدان تعالی تیم پاس است و باید با تلاش و کمک همه دلسوزان تیم آبروی از دست رفته را بازگردانیم.

منعم تصریح کرد: خوشخبختانه مدیرعامل و سرمربی جدید باشگاه پاس همدان افرادی بومی هستند که این ملاک خواسته مردم همدان بود و امیدواریم پیروزی های پاس در لیگ دسته اول تداوم داشته باشد.

منعم در خصوص بدهی های تیم پاس در فصل جاری لیگ دسته یک کشور گفت: با حمایت های استاندار بسیاری از بدهی فصول گذشته پرداخت شده است و امیدوارم هرچه زودتر اوضاع مالی گذشته پاس حل و فصل شود.

منعم افزود: باشگاه پاس همدان متعلق به جوانان استان همدان است و این باشگاه باید به استعدادهای که در شهرستان های استان نیز وجود دارد توجه ویژه ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: موفقیت پاس دور از دسترس نیست و با همدلی و اتحاد همه دست اندرکاران و دلسوزان تیم می توانیم به این خواسته مردم برسیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار