همراه اول
16. آبان 1394 - 10:45   |   کد مطلب: 25557
دلجویی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان از خانواده شهیدان صانعی و کرمی
استاندار همدان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین ورزشی استان از خانواده خانواده شهیدان صانعی و کرمی دلجویی کردند.

به گزارش همدان ورزش؛  استاندار همدان شامگاه پنج شنبه به همراه مدير کل حوزه استاندار، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران، مدير کل ورزش و جوانان استان و و تنی چند از مسئولین ورزشی استان با حضور در منزل شهيدان صانعي و کرمي از شهيدان مدافع حرم استان، از خانواده اين شهيدان با اهدا لوح سپاس تجليل کرد.
استاندار همدان در ديدار با خانواده شهيد مجيد صانعي ، اظهار داشت:ايران امن ترين کشور منطقه و جهان به دليل وجود جوانان شايسته و شهادت طلب است و اگر امروز در جهان سربلند هستيم به دليل شهداي بزرگي است که تقديم کرده ايم. 
وي اضافه کرد:ما قدردان خانواده شهدا هستيم که جوانان خود را براي سربلندي کشور و دفاع از آرمان ها تقديم انقلاب مي کنند و افتخار دين، مملکت و کشور هستند. 
استاندار بيان داشت: دنيا به اين دليل مي پذيرد ايران در مصالحه خاورميانه و تصميم گيري هاي منطقه دخالت داشته باشد که ميداند ايران قابل نفوذ نيست و در منطقه قابل اعتماد کشورها است.
نيکبخت تصريح کرد: دفاع از اسلام و مقابله با گروه هاي تکفيري و تروريستهايي که اسلام را بد نام مي کنند، توسط ايران انجام مي شود و شهداي مدافع حرم ارزش و جايگاه والايي دارند و بايد قدردان خانواده هاي آنان باشيم. 
وي خاطرنشان کرد: جامعه ايراني- اسلامي به داشتن اين جوان ها و ايثارگري آنها و شهداي بزرگ افتخار مي کند و اگر دنيا ايران را به عنوان يک ابرقدرت منطقه اي مي شناسد، دليل آن وجود اين جوانان برومند است.
استاندار در پايان دليل ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران را افزايش روحيه، عرض ارادتمندي به شهدا و ايثارگران و خانواده شهدا و ايثارگران و قدرداني از ايثار آنها عنوان کرد.
پدر شهیدا صانعی نیز در سخنانی کوتاه با تقدیر از حضور مسئولین استان به منظور دلجویی از آنها، گفت: شهادت پسرم برای من یک افتخار بزرگ است و خداوند بزرگ را به دلیل وجود چنین نعمتی شکرگزار هستم.
وی با تاکید بر ادامه راه شهدا، گفت: ما در هر زمان و مکان که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) امر بفرمایند، آماده جهاد همه جانبه علیه دشمنان نظام و اسلام بوده و هستیم.
همچنين استاندار همدان در ديدار با خانواده شهيد مجتبي کرمي گفت: مملکت بر مبناي برکت خون شهدا استوار است و هرچه داريم از همه آنهايي است که برميناي اعتقاد از نظام و دين دفاع ميکنند. 
نيکبخت افزود: شهداي ايران از زمان پيروزي انقلاب تاکنون با فداکاري و ايثار خود کشور را حفظ کرده اند و همه آنها افتخاراتي هستند که کشور با کار و ياد آنها با اقتدار ايستاده است.
وي اضافه کرد: اگر شهداي مدافع حرم و عملکرد مدافعين حرم در دفاع از نهضت، مملکت و دين نبود ، ايران هم شبيه کشورهاي ناامن منطقه مي شد.
استاندار تصريح کرد: وجود خانواده شهدا باعث اقتدار ايران شده است، خانواده هايي که عزيزشان را تقديم انقلاب مي کنند و بعد هم اعلام مي کنند همه خانواده حاضر به ادامه راه شهيد خانواده هستندو اين موهبت الهي است. 
نيکبخت خاطرنشان کرد: داعش ساخته و پرداخته دست استکبار است تا اسلام را بد نام کنند و اين جوانان ايران هستند که مدافع اسلام بوده و اسلام هراسي را بي اثر کرده اند. در اين ديدار خانواده شهيدان صانعي و کرمي از استاندار به دليل حضور در تمامي مراسم شهدا و اهتمام به ترويج فرهنگ شهادت در جامعه تقدير کردند
در پایان این مراسم نیز استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان از خانواده این شهید بزگوار به دلیل صبر و شکیبایی و تقدیم یک شهید که در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود تقدیر کردند.
استاد شهید مجید صانعی رییس کمیته بازرسی هیات ورزشهای رزمی استان همدان بود که در دفاع از حرم آل الله و در زمان انجام عملیات مستشاری در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار