همراه اول
17. آبان 1394 - 12:44   |   کد مطلب: 25584
معاون جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان همدان:
طلاق و اعتياد دو آسيب اجتماعي وجدی حوزه جوانان است
طلاق و اعتياد دو آسيب اجتماعي وجدی حوزه جوانان است
معاون فرهنگي و جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان همدان در جمع فعالان فرهنگي كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: طلاق و اعتياد دو آسيب اجتماعي شهر همدان است كه بايد در اولويت برنامه‌هاي دستگاه‌هاي فرهنگي قرار گيرد.

به گزارش همدان ورزش؛ اسدا... رباني‌مهر گفت: دستگاه‌هاي فرهنگي بايد در زمينه اجراي برنامه‌هاي فرهنگي سعي كنند اولويت‌ها را رعايت كنند و از موازي‌كاري پرهيز كنند.
وي ادامه داد: سازمان‌هاي غيردولتي بهترين فرصت براي اجراي كار فرهنگي هستند و اگر مي‌خواهيم برنامه‌هاي فرهنگي با استقبال مردم روبه‌رو شود بايد حالت مردمي خود را حفظ كنند و از دولتي كردن برنامه‌ها خودداري كنيم.
معاون فرهنگي و جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان گفت: در حال حاضر همدان از استان‌هاي فعال كشور در حوزه سازمان‌هاي مردم‌نهاد است و بايد دستگاه‌هاي فرهنگي با برنامه‌ريزي مناسب از اين ظرفيت استفاده كنند.
رباني‌مهر گفت: در استان همدان هر سال 2000 طلاق در استان اتفاق مي‌افتد كه اين آمار براي شهري چون همدان با اين سابقه فرهنگي و تاريخي چندان شايسته نيست چون حتي يك مورد طلاق باعث ايجاد آسيب‌هاي زيادي در جامعه مي‌شود.
وي گفت: تمام تلاش دستگاه‌هاي فرهنگي بايد ح ركت در مسير اجراي برنامه‌هاي فرهنگي اولويت‌دار و از همه مهمتر سبك زندگي اسلامي باشد و در نهايت به آسيب‌هاي اولويت‌دار بپردازند.
معاون فرهنگي و جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان گفت: شوراي شهر و شهرداري به عنوان نهادهاي مردمي و غيردولتي بايد همكاري و تعامل بيشتري با سازمان‌هاي غيردولتي داشته باشند تا در اجراي برنامه‌ها عملكرد بهتري داشته باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار