همراه اول
21. آبان 1394 - 10:35   |   کد مطلب: 25620
مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه جمعی از مسئولین ورزشی همدان با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه های مستقر استان نیز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ مدير كل ورزش و جوانان استان همدان؛ معاون امور فرهنگی و جوانان؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد استان با حضور در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها از غرفه های مطبوعات و خبرگزاری های همدان که در این نمایشگاه مستقر شده اند بازدید کردند.

مسئولین ورزش استان ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران همدانی در دفاتر یاد بود این نشریات یادداشت هایی را ثبت کردند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در سخنانی کوتاه؛ هدف از این بازدید را آشنایی مدیران و اعضا سمن ها با رسانه های محلی و سراسری عنوان کرد.

اسداله ربانی مهرهمچنین با اشاره به ظرفیت بزرگ سمن ها؛ اضافه کرد: این سازمان های مردم نهاد باید به همه جامعه معرفی شوند تا ظرفیت بسیار آنها برای همگان آشکارگردد.

وی با تقدیر از تلاش های رسانه ها در معرفی سمن ها، گفت: استان همدان نخستین استانی است که مدیران سمن های خود را به منظور اهدف قید شده به نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های اعزام کرده است.

لازم به ذکر اسن این مسئولین از  غرفه خبرگزاري هاي همدان پرس،برنا، روزنامه همدان پیام، پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان و سایر روزنامه ها و خبرگزاری ها بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار