همراه اول
21. آبان 1394 - 10:48   |   کد مطلب: 25621
تقدیر مديركل ورزش و جوانان استان همدان از قهرمان کیک بوکسینگ آسیا
مديركل ورزش و جوانان همدان در منزل سهراب بهرامی قهرمان کیک بوکسینگ آسیا حضور يافت و از این قهرمان ارزنده ملایری تجلیل بعمل آورد.

به گزارش همدان ورزش؛ رسول منعم مدير ورزش و جوانان استان به اتفاق حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل و مهدیرضایی رئيس اداره ورزش و جوانان ملایر در منزل سهراب بهرامی قهرمان کیک بوکسینگ آسیا در شهرستان ملایر حضور يافتند.

مديركل ورزش و جوانان در اين ديدار صميمي ضمن خسته نباشيد و عرض تبريك به سهراب بهرامی و تشكر از خانواده وی براي اين قهرمان آرزوي سلامتي و موفقيت بيشتر در عرصه ورزش از خداوند بزرگ خواستار شد.

وی در ادامه گفت: افتخارآفرینان مسابقات جهانی آسیایی و نیز المپیک از حمایت همه جانبه برخوردار خواهند بود و تمامی امکانات و پشتوانه لازم برای موفقیت آنها در استان همدان فراهم است.

وی اضافه کرد: رشته های رزمی از پتانسیل بالایی نزد همدانی برخوردار است و استعدادهای خوبی بویژه در جوانان داریم , خوشحالیم که رزمی کاران استان در عرصه های بین المللی طی سال های اخیر درخشش بسیار خوبی داشته اند و افتخارآفرینی آنها مایه مباهات و دلگرمی خانواده ورزش های رزمی در استان است.

منعم بیان کرد: دستگاه ورزش همدان حمایت همه جانبه از قهرمانان دارد و نفراتی که بتوانند در میادین بین المللی مدال کسب کنند، از توجه ویژه برخوردار خواهند بود و به زودی به دنبال برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان هستیم

وی ادامه داد: معتقدیم که ظرفیت و پتانسیل استان همدان بسیار است و در همین راستا در سال جاری و سال آینده به دنبال رشد ورزش همدان نسبت به سال گذشته هستیم.

وی کسب دو مدال طلا و نقره ملی پوشان همدانی در رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ اسپانیا را افتخار ارزنده ای برای کشورمان برشمرد و گفت: همدان با کسب دو مدال طلا و نقره توانست عملکرد درخشانی را در ترکیب تیم ملی داشته باشد.

سهراب بهرامی نیز در این دیدار با قدرانی از حضور مدیرکل ورزش وجوانان در منزل قهرمانان گفت: قطعا توجه مسئولان مي تواند موجب ايجاد انگيزه و روحيه بيشتر ورزشكار و خانواده ورزشكار در مسابقات آينده شود.

وی اظهار کرد: ملایر ظرفیت های بسیار خوبی در رشته رزمی دارد و اگر مورد حمایت قرار نگیرند، ورزشکاران و استعدادهای خوب ورزشی انگیزه خود را در راه قهرمانی از دست داده و همین ظرفیت موجود نیز تعطیل خواهد شد، در حالیکه ظرفیت ورزش با حمایت مسوولان افزایش و رشد پیدا می کند.

قهرمان کیک بوکسینگ جهان گفت: قصد دارم کمی استراحت کنم و بعد از آن خودم را برای حضور در مسابقات 27 آبان ماه که 20 روز آینده آغاز خواهد شد، آماده کنم.

در پایان این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان با اهدا هدایا و لوح تقدیری از سهراب بهرامی تقدیر کرد.

گفتنی است سهراب بهرامی کیک بوکسینگ کار ملایری دهم آبانماه امسال با غلبه بر حریف آلمانی خود در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ اسپانیا در وزن 80 کیلوگرم قهرمان جهان شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار