همراه اول
23. آبان 1394 - 9:32   |   کد مطلب: 25630
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان تاکید کرد:
جلوگیری از نفوذ دشمن با بهره گیری از سخنان حضرت امام خامنه ای(حفظ الله)
جلوگیری از نفوذ دشمن با بهره گیری از سخنان حضرت امام خامنه ای(حفظ الله)
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان تاکید کرد: همه مردم و به ویژه مسئولین باید سخنان رهبری را نقشه راه خود قرار داده و تنها از ایشان در امورات روزانه خود و کشور تبعیت نمایند.

مهدی بابایی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، با اشاره به اینکه نفوذ در اسلام و کشور های اسلامی واژه غریب و نا آشنایی نیست، اظهارداشت: استفاده از این روش ها نشان از ضعف دولت مردان استکبار جهانی و در صدر آنها آمریکای جنایت کار دارد.

وی اضافه کرد: نفوذ در کشورهای اسلامی قطعا به منظور مقابله با اسلام به ویژه مذهب ناب تشیع می باشد که مرکز آن ایران است.

رئیس سازمان  بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: از ابتدای تشکیل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دشمنان این مرزوبوم با هر روشی که در دست داشته اند هجمه های سنگینی را به کشور روانه کرده اند که بارزترین آنها دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

بابایی بااشاره به اینکه با رشادت های جوانان کشورعزیزمان ایران و راهنمایی های بسیار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای (حفظ الله)، توانسته ایم از این پیچ های خطرناک عبور نماییم، عنوان کرد: با استفاده از همین راهنمایی ها قطعا می توانیم مابقی مشکلات کشور را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه با بیان این نکته که جنگ نرم دشمن بسیار شدت گرفته است، اظهارکرد: امروز شاهد آن هستیم که دشمنان در صدد نفوذ به کشور نه تنها از طریق فرهنگی بلکه از طریق جبهه های دیگر همانند عرصه اقتصادی نیز هستند.

 رئیس سازمان  بسیج ورزشکاران استان همدان تصریح کرد: با توجه به عدم بصیرت برخی از مسئولین، شاهد آن هستیم که همین مسئولین بی بصیرت که البته تعداد آنها انگشت شمار است، با بیان برخی نظرات خود عملا حکم بلندگوی دشمن را پیدا کرده اند.

بابایی افزود: باید تلاش شود تا بصیرت افزایی در بین مردم و مسئولین با توجه به صحبت های رهبر معظم انقلاب به درستی انجام پذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مردم و به ویژه مسئولین باید سخنان رهبری را نقشه راه خود قرار داده و تنها از ایشان در امورات روزانه خود و کشور تبعیت نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار