همراه اول
25. آبان 1394 - 8:24   |   کد مطلب: 25649
طوفان پاس در نیم فصل لیگ را متحول خواهد کرد//صرفه جویی میلیاردی در تیم پاس تنها با حذف چند بازیکن
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با اخراج چند بازیکن توانسته ایم مبلغ یک میلیارد و هفت صدو پنجاه میلیون تومان برای تیم صرفه جویی نماییم، که این امر خود کمک بسیاری در حل مشکلات تیم به ما خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ حسن عزیزی امشب در جمع خبرنگاران همدان، با اشاره به مشکلات بسیار زیاد تیم پاس همدان گفت: اشتباهاتی که در دوره های گذشته مدیریتی این باشگاه رخ داده است باعث افت بسیار زیاد تیم پاس شده است.

وی اظهارداشت: جایگاه فوتبال همدان با توجه به پیشینه ای که ورزش این استان و همچنین تیم پاس دارد بسیار پایین بوده که این امر خود بیش از حد نگران کننده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اضافه کرد: یکی از بزرگترین اشتباهاتی که انجام شده است پا به توپ شدن بازیکنان بومی همدان در سایر تیم های کشور است که با یک مدیریت مناسب به راحتی می شد این عزیزان را جذب کرد.

عزیزی تصریح کرد: در زمینه آکادمی و بازیکنان زیر بیست و سه سال نیز توانسته ایم اقدامات موثر و خوبی را انجام دهیم.

وی افزود: با مدیریتی شایسته و برنامه ریزی های دقیق کارشناسی می توانیم با سرمایه گذاری موثر در تیم های پایه آینده ورزش استان را به خوبی تضمین نماییم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سختی های باشگاه داری، عنوان کرد: یک مدیر باید بتواند با تدبیر خود تیم را به سمتی هدایت کند که آن تیم در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

عزیزی در توضیح این مهم، گفت: در راستای سوق دادن تیم به سوی پله های پیشرفت چند بازیکنی را که به هیچ عنوان کارایی برای تیم نداشته اند را اخراج کرده و در صدد جایگزین آنها برای نیم فصل هستیم.

وی اظهارکرد: هنوز بیست بازی دیگر از بازی های لیگ دسته یک باقی مانده است و تیم خودش را برای شروعی قدرتمند در نیم فصل آماده می کند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ابراز کرد: با اخراج این بازیکنان توانسته ایم مبلغ یک میلیارد و هفت صدو پنجاه میلیون تومان برای تیم صرفه جویی نماییم، که این امر خود کمک بسیاری در حل مشکلات تیم به ما خواهد کرد.

عزیزی همچنین با اشاره به اینکه سکان تیم پاس را به طلایی منش سپرده است، عنوان داشت: مهابادی مربی سابق تیم خود به این نتیجه رسید که دیگر نمی تواند تیم را هدایت کند و باید از تیم برود.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود هشتاد درصد بازیکنان پاس متاهل هستند، اضافه کرد: این موضوع یکی دیگر از مشکلات تیم می باشد، چرا که افراد متاهل دل مشغولی های مخصوص به خود را دارند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان استفاده از افراد با تجربه در تیم را یک اصل مهم خواند و تصریح کرد: در هر تیم حداکثر چهار بازیکن باتجربه باید وجود داشته باشد و به نظر بنده میدان دادن به جوانان نیز خود می تواند در پیشرفت تیم سهم مهمی داشته باشد.

عزیزی ادامه داد: بازیکنان بومی و جوان همدان بسیار خوب بازی می کنند که یکی از برنامه های اصلی ما استفاده از همین جوانان خوب همدانی در ترکیب تیم است.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین مشکل پاس ساختار تیمی است، اظهارداشت: این ساختار با توجه به نکاتی که گفته شد قطعا در آینده ای نه چندان دور مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان این نکته که کادر اداری باشگاه بیش از حد نیرو در اختیار دارد، اضافه کرد: باید به سمتی پیش برویم که تنها نیروهای کارآمد و خوب را در بدنه باشگاه ساماندهی نماییم.

عزیزی همچنین بیان کرد: مربی بدنساز تیم نیز باید یکی از بهترین های تیم باشد چرا که این مربی می تواند اصلی ترین نقش را در روند پیروزی های یک تیم ایفا نماید.

وی در پایان با تاکید بر همکاری همه رسانه ها، خاطرنشان کرد: رسانه های دیداری و شنیداری تا کنون به عنوان یکی از اصلی ترین یارهای تیم پاس در کنار ما بوده اند که امیدواریم در آینده نیز با بیان انتقادهای سازنده و منعکس کردن خوبی های تیم همچنان ما را یاری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار