همراه اول
25. آبان 1394 - 12:08   |   کد مطلب: 25661
نشست شورای کشتی استان همدان به ریاست معاون استاندار تشکیل شد
نخستین نشست شورای کشتی استان همدان به ریاست الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در دفتر مدیرکل ورزش جوانان استان تشکیل شد.

به گزارش همدان ورزش؛ در این نشست که نادری فرد مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان، شهرام طهماسبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان و منعم مدیرکل ورزش و جوانان و صابریون رئیس هیات کشتی استان حضور داشتند در خصوص مشکلات مالی ، راه های درآمدسازیی و امور اقتصادی هیات کشتی بحث و تبادل نظر گردید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این نشست به اهمیت ورزش برای سلامت جامعه اشاره کرد و گفت : از آنجا که جامعه ورزش استان بسیار وسیع است یک دستگاه به تنهایی نمی تواند ورزش مردم را مدیریت کند به همین دلیل همه دستگاههای دولتی موظف به اهتمام در امر ورزش مردم هستند.

وی در ادامه گفت: باید با تعامل و همکاري مناسب و برنامه ريزي ويژه در آينده نزديک شاهد توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی در استان همدان باشيم.

الهی تبار گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و حرفه ای دارند و انتظار داریم حضوری پر رنگ در حمایت از رشته های ورزشی داشته باشند.

وی اظهار کرد: هم اکنون اقدام شهرداری در توسعه ورزش محلات کار پسندیده ای است منتهی با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که در بخش ورزش دارد، انتظار مشارکت پر رنگ در رشته های قهرمانی داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: هم اکنون کشتی به عنوان ورزش اول استان همدان توانست در مرحله نخست لیگ برتر کشور با عنوان شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان حضور یابد و دست اندرکاران این تیم بسیار امیدوارند که رقابت های آینده با حمایت بهتر نتایج درخشان تری کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار است در نشستی با حضور استاندار همدان، رییس شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در خصوص چگونگی حمایت بهتر از ورزش قهرمانی به خصوص کشتی گفت وگو شود خاطرنشان کرد: شهرداری در ورزش قهرمانی و حرفه ای می تواند بازوی توانمند برای همدان باشد.
الهی تبار یادآور شد: همدان در بسیاری از رشته های ورزشی می تواند در قالب لیگ های کشوری درخشش لازم را داشته باشد و قطعا فضا و امکاناتی که شهرداری در بخش ورزش در اختیار دارد می تواند در این مسیر گام های مهمی بردارد.

وی گفت : برای رفع نیاز کشتی گیران همدان عملیات ساختمانی خانه کشتی باید در نظر گرفته شود .

دیدگاه شما

آخرین اخبار