همراه اول
27. آبان 1394 - 9:23   |   کد مطلب: 25671
همدان نایب قهرمان مسابقات قایقرانی رویینگ بانوان شد
ششمین دوره مسابقات قایقرانی رویینگ بانوان با نائب قهرمانی تیم همدان در دریاچه آزادی تهران به پایان رسید ،در بخش آقایان نیز در دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور روئینگ قایقران همدان به فینال A صعود کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ ششمین دوره مسابقات قایقرانی رویینگ بانوان با نائب قهرمانی تیم همدان در دریاچه آزادی تهران به پایان رسید.تیم همدان با کسب دو نشان نقره و 13 امتیاز پس از تیم زنجان و بالاتر از آذربایجان غربی و تهران بر سکوی دوم کشور قرار گرفت.
در بخش انفرادی مسابقات رویینگ بانوان کشور نیز مریم کرمی از همدان با زمان چهار دقیقه و 21 ثانیه و 91 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت.
همچنین در مسابقات فینال B سنگین وزن تکنفره، مریم پارسایی مهر از همدان با زمان چهار دقیقه و 35 ثانیه و 70 صدم ثانیه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.در بخش آقایان با برگزاری دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور روئینگ آقایان؛نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.
دور نیمه نهایی رقابت های قهرمانی کشور روئینگ آقایان با مشخص شدن فینالیست ها بعدازظهر امروز 26 آبان ماه برگزار شد.
در ادامه این رقابت ها پاروزنان در مواد تکنفره سبک وزن و تکنفره سنگین وزن به رقابت پرداختند.
در گروه اول نیمه نهایی روئینگ تکنفره سنگین وزن نمایندگان تهران توابع، همدان، زنجان، کرمانشاه و مازندران حضور داشتند که در پایان حمیدرضا رضوانی از تهران توابع و حمیدرضا چوبداری از همدان به فینال A صعود کردند و پیام مطاعی از کرمانشاه و جاوید محمدی از زنجان به فینال B راه یافتند.شایان ذکر است این رقابت ها امروز با برگزاری مسابقات فینال در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار