همراه اول
27. آبان 1394 - 9:31   |   کد مطلب: 25672
 یادواره شهدای مدافع حرم همدان به همت جامعه ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود
معاون پشتیبانی و توسعه منابع مالی و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: یادواره شهدای مدافع حرم همدان به همت جامعه ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

به گزارش همدان ورزش؛ حسن دارششدر در نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان با روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان با گرامیداشت مقام شهدا، تکریم شهدا را از وظایف ضروری دانست و گفت: متأسفانه امروزه نسبت به تکریم و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، آنگونه که باید عمل نمی شود و ما شاهد مظلومیتی در این عرصه هستیم.

وی تصریح نمود: البته تا امروز در تشییع و تکریم پیکر شهیدان مدافع حرم خدمت هایی انجام شده است، ولی لازم است تلاش های بیشتری صورت پذیرد تا حداقل وظیفه خود را نسبت به آنها انجام دهیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع مالی و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: در راستای تکریم خانواده شهدا یادواره شهدای مدافع حرم پنجم آذر با حضور خانواده‎های این شهدا و جامعه ورزش جوانان استان در حسینیه ثارالله (ع) باغ بهشت همدان برگزار می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: تکریم شهدای مدافع حرم، قطعاً مورد رضایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه و خشنودی روح مطهر حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.

دارششدر در ادامه اظهار کرد: ساماندهی و لیست گیری از امکانات سخت افزاری و اموال موجود در هیات های ورزشی می تواند نظم خاصی به ادامه فعالیت آنان ببخشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: پرهیز از تک روی روسای هیات ها و تکمیل کادر اجرایی اعم از نایب رییس، دبیر، خزانه دار و روسای کمیته ها از دیگر خواسته های این اداره از مسئولان هیات های ورزشی است.

وی ادامه داد: نظارت اداره ورزش و جوانان بر امور مالی هیات های ورزشی شامل آن دسته از هیات هایی می شود که از منابع دولتی و سالن اختصاصی برای کسب درآمد و تامین هزینه های جاری خود استفاده می کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار