همراه اول
30. آبان 1394 - 9:25   |   کد مطلب: 25694
تحرکات مرموز فرد حاشیه ساز علیه پاسی ها
این روزها فردی تحرکات مرموزانه با هدف حاشیه سازی و ایجاد تنش بین پاسی ها آغاز کرده و در تلاش است تا ضمن ایجاد بدبینی در بین اعضای باشگاه، شرایط را به سود خود رقم بزند!

به گزارش همدان ورزش به نقل از همدان فوتبال ؛ حضور این فرد حاشیه ساز در کنار تیم بارها مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی قرار گرفته و حتی از مسوولان استانی خواسته اند که اجازه جولان دهی به این فرد مخرب را ندهند.

 

حتی گفته می شود برخی شعارهای تماشاگرنماها از روی سکوها توسط این فرد حاشیه ساز خط داده می شود و طوری رفتار می کند که سمت و سوی حاشیه ها به لیدرها منتهی شود!

 

البته لیدرهای زحمت کش پاس هرگز نقشی در شعارهای روی سکوها ندارند و توطئه این فرد نیز برای آنها مشخص است اما این فرد حاشیه ای با به خدمت گرفتن معدود تماشاگرنما! آنها را وسیله ای برای شعاردادن قرار می دهد.

 

همچنین این فرد این روزها در فضای مجازی هم به شدت نسبت به عوامل باشگاه می تازد و پاسی ها پیگیر این حاشیه سازی از سوی پلس فتا شده اند.

 

جای تعجب است که مسوولان استان بویژه اعضای هیات مدیره نسبت به این موضوع تاکنون عکس العمل نشان نداده اند!

 

انتظار می رود رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان به این مساله ورود پیدا کند و اجازه ندهد تیم توسط این فرد دچار تنش و بدبینی شود.

 

قراردادهای نجومی این فرد نیز قابل پیگیری است. شخصیتی که فاقد تحصیلات لازم است و به زودی جزییاتی از او برملا خواهد شد.

 

قطعا هیات مدیره باشگاه پاس بدش نمی آید اتفاق بازی با گل گهرسیرجان را که این فرد بین دو نیمه با اقدام قبیح خود صورت داد را جویا شوند.

 

بازیکنان و اعضای کادر فنی شاهدان عینی اتفاقات و حواشی اخیر از سوی این فرد هستند!

دیدگاه شما

آخرین اخبار