همراه اول
30. آبان 1394 - 10:28   |   کد مطلب: 25698
درخشش هنرمند همدانی در جشنواره بین المللی فیلم رشد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت : در چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فلیم رشد ، هنرمند جوان همدانی خوش درخشید .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان ؛ در همین راستا داود ابوترابی اظهار داشت : در بخش داستانی کوتاه چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد ،  دیپلم افتخار بهترین فیلم و لوح سپاس در بخش کارگردانی به فیلم لذت یک نگاه به کارگردانی مجتبی کرم پور ، هنرمند جوان همدانی  تعلق گرفت.

وی گفت :  فیلم " لذت یک نگاه "به  تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: مجتبی کرم پور  بوده که بازیگرانی همچون  نساء بخشی - مهدی احمدی - میلاد احمدلو - عاطفه الماسی - مجتبی کرم پور - بهجت غفاری - زهره علافچی - محمد صحابت و ایرج رنجبر در آن به ایفای نقش می پردازند.

ابوترابی با اشاره به دیگر عوامل این فیلم افزود :  در این کار سامان باب الحوائجی( دستیار) ، مسعود رفیعی( تصویربرداری و تدوین) و امیرحسین فاطمی( صدابردار) ، سپیده مهدی نژاد( عکاس) ، محمد کرم پور (مدیر تولید) ،: امین کرم پور ( موسیقی) و میلاد طاهری نیز بعنوان هماهنگی و تدارکات همکاری داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان همدانی و بخصوص جوانان علاقمند از استعداد و توانائی های مناسبی برخوردار می باشند افزود : با توجه به شرایط امروز کشور و لزوم مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب لازم است که همه دستگاه ها و مسئولان با توجه ویژه به پتانسل های موجود بیش از پیش برای قدم برداشتن در این مهم ، تلاش نمایند.

چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از 22 تا 29 آبان ماه همزمان با تهران در استان های مرکزی، خراسان جنوبی، گیلان، هرمزگان و سواحل مکران برگزار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار