همراه اول
30. آبان 1394 - 12:52   |   کد مطلب: 25702
مدیر کل ورزش و جوانان استان همداندر ششمین جلسه شورای راهبردی ورزش
شعار ورزش استان همدان ورزش پاک و معنوی است
شعار ورزش استان همدان ورزش پاک و معنوی است
مدیر کل ورزش و جوانان شعار ورزش استان همدان را ورزش پاک و معنوی عنوان کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ ششمین جلسه شورای راهبردی ورزش و جوانان استان همدان به ریاست رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس شورا و دیگر اعضاء با هدف بررسی پیش نویس آیین نامه شورای عالی ورزش استان، بررسی چگونگی شرکت هر چه بهتر قهرمانان استان در بازی های آسیایی و المپیک و بررسی تقویم برگزاری جلسات آتی شورا، برگزار شد،
رسول منعم، ضمن عرض خیر مقدم به اعضا شورا، به تشریح برنامه های اداره کل برای توسعه ورزش استان و بر اهمیت شورای راهبردی در تصمیم سازی های کلان بر کیفی بخشی فعالیت ها تاکیدداشت و شعار ورزش استان را ورزش پاک و معنوی عنوان کرد و لزوم توجه به قانون مداری و برنامه محوری را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه اعضاء شورا، به بحث و بررسی پیرامون موضوعات دستور کار جلسه پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص آیین نامه شورای عالی ورزش استان بیان نمودند.
در این نشست، مقرر شد پیش نویس به همه اعضاء ارسال گردد تا در طول 10 روز اعضاء نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را به دبیر شورا ارسال نمایند .
در ادامه علی ضمیری کامل، معاون توسعه ورزش اداره کل همدان ، به تشریح وضعیت موجود قهرمانان استان در اردوهای تیم ملی پرداختند و اعضاء به بحث و بررسی و ارایه نظرات برای حضور قدرتمند ورزشکاران استان در بازی های المپیک 2016 و آسیایی 2018 پرداختند .
در آخر مقرر شد کارگروهی زیر نظر شورای راهبردی استان، برای پیگیری امور و حمایت از ورزشکاران استان در راستای حضور قدرتمند در این بازی ها به ریاست معاون توسعه ورزش اداره کل تشکیل شود .

دیدگاه شما

آخرین اخبار