همراه اول
2. آذر 1394 - 8:32   |   کد مطلب: 25706
تساوی تیم شهرداری همدان در اولین هفته از سری مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور
اولین امتیاز نونهالان شهرداری در هوای سرد و ابری ارومیه
تساوی تیم شهرداری همدان در اولین هفته از سری مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور
تيم شهرداري همدان که در گروه 3 با تيم هاي : شهرداري اردبيل ،شهرداري تبريز،دبيري تبريز ، ذوب آهن اردبيل و نود اروميه هم گروه شد ه در اولین بازی خود روز پنجشنبه مورخ 28/8/94 ساعت14 در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف تیم نود آن شهر رفت.

به گزارش همدان ورزش؛ بازی در هوایی ابری و سرد با قضاوت داوران سنندجی آغاز گردید. با توجه به اینکه برخی از بازیکنان شهرداری همدان اولین تجربه مسابقات رسمیشان را داشتند و هیجان و استرس بر آنها غلبه داشت در دقیقه 3 بازی اولین گل را از نودی ها دریافتند  ولی طولی نکشید که شهرداری همدان توپ و میدان را در اختیار گرفت و پس از چند حمله و شوت زیبای کاپیتان دانیال ترکمان  تیم گل تساوی را وارد دروازه حریف نمود.

در نیمه دوم و  دقیقه 11این تیم شهرداری بود که گل دوم را توسط امیرحسین صفدر ی قانع وارد دروازه حریف نماید و با این گل ، تماشاگران تیم حریف را به جوش و خروش بیاندازد و با دادن چند کارت و اخطار به بازیکنان شهرداری همدان  تیم نود ارومیه توانست گل تساوی را از قلب دفاعی شهرداری  وارد دورازه نماید و با این نتیجه اولین بازی در اولین هفته از مسابقات لیگ برتر کشور به پایان رسید.و هم اکنون شهرداری همدان درجایگاه  سوم  در بین هم  گروهی های خود  قرار دارد.

لازم بذکر است در هفته دوم این مسابقات روز جمعه مورخ 6/9/94  ساعت 14 شهرداری همدان میزبان تیم ذوب آهن اردبیل می باشد.

نتایج گروه 3 بدین شرح می باشد:

شهرداری همدان2 نود ارومیه 2

شهرداری اردبیل 3 ذوب آهن اردبیل 2

دبیری تبریز 3 شهرداری تبریز 2

دیدگاه شما

آخرین اخبار