همراه اول
2. آذر 1394 - 10:44   |   کد مطلب: 25712
بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد:‌ بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند با برخورداری از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است به جامعه و به ورزش استان خدمات مفیدی ارائه نمایند.

به گزارش همدان ورزش:رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با حضور در منزل حسین مینایی کارمند بازنشسته اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان ، از 30 سال زحمات و تلاش های صادقانه ایشان و نیز خانواده وی تشکر و قدردانی نمودند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این دیدار صمیمانه گفت: آرامش و موفقیت ورزش کشور و استان وجود ورزشکاران شایسته و اسلامی مدیون تلاش‌های بی‌دریغ بازشستگان محترم است که طی سال‌های فعالیت خود، از هیچ کوشش و تلاشی مضایقه نداشته اند.
وی افزود: بازنشستگی، آغاز فصل جدیدی از زندگی است و مسئولان باید با بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان، محیطی امیدوارکننده و عزت‌آفرین برای آنان ایجاد کنند.
منعم ادامه داد: تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت آنان و ارائه خدمات سریع، آسان و با کیفیت به آنان، از مهمترین اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان است.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل درصدد است تا با استفاده از خرد جمعی، همدلی و همفکری تمامی مدیران و کارکنان خود، گام‌های مؤثری برای رضایتمندی بازنشستگان بردارد.

وی تأکید کرد:‌ بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند با برخورداری از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است به جامعه و به ویژه ورزش استان خدمات مفیدی ارائه نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار